کد خبر: 139577 - تاریخ: پنج‌شنبه، 18 می 2017 - 23:35

طی پیامی صورت گرفت:

دعوت استاندار گیلان به حضوری گسترده در پای صندوق‌های رأی

استاندار گیلان مردم ایران و این استان را به حضوری گسترده در پای صندوق‌های رأی دعوت کرد.

به گزارش خوبان، محمدعلی نجفی با صدور پیامی مردم گیلان را به حضوری گسترده در پای صندوق‌های رأی دعوت و اظهار کرد: به عنوان ضامن امنیت استان،  فضایی را فراهم کردیم تا مردم عزیز با کمال آرامش در پای صندوق‌های رأی حضور یابند.

وی گفت: در 29 اسفند ملت شریف ایران با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه دیگری را رقم می‌زنند و مانند گذشته شاهد انتخاباتی خوب، آرام و با حضور حداکثری  و گسترده مردم خواهیم بود.

استاندار گیلان با بیان اینکه این دوره از انتخابات ریاست جمهوری اهمیت فوق العاده‌ای به لحاظ داخلی و بین‌المللی دارد افزود: این انتخابات تاثیر بسزایی در حماسه اقتصادی، سیاسی و امنیتی دارد.

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی تمام جهانیانی که به نظاره نشسته‌اند را خیره می‌کند، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه سیاسی و اقتدار  رئیس جمهور منتخب  را در دنیا نشان می‌دهد و از مردم شریف گیلان  استدعا دارم تا از فرصت بهره گرفته و در نخستین ساعات آغاز رأی‌گیری در پای صندوق‌های  رأی حضور گسترده داشته باشند.

انتهای پیام/2300/ب/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads