کد خبر: 139501 - تاریخ: چهارشنبه، 17 می 2017 - 08:00

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی برای آموزش مجازی به 200 دانشجو

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پیگیری پروژه راه اندازی دانشکده مجازی در دانشگاه خبر داد و گفت:در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ظرفیت 200 دانشجو برای آموزش مجازی دارد مه در این زمینه راه اندازی سامانه آموزش آنلاین نیز در حال انجام است.

به گزارش خوبان، دکتر یوسف زاده چابک در چهل و چهارمین جلسه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان،با اشاره به پرهیز مدیران از آفت روزمرگی،تاکید کرد:همه باید در مسیر برنامه راهبردی حرکت کنند و این نیازمند استفاده از فرصت ها و پتانسیل های موجود است.

وی با مهم دانستن مدیریت تجهیزات و دارو در دانشگاه،گفت:عملکرد و وضعیت تجهیزات و دارو در سال گذشته در حال بررسی است، چرا که این مقوله در حال حاضر یکی از معضلات اصلی دانشگاه به شمار می رود .

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان،تصریح کرد:با حرکت دانشگاه به سمت دانشگاه نسل سوم، افراد توانمند به سمت دانشگاه روی آورده اند و ما امیدواریم با استفاده از همه ظرفیت های موجود در مسیر تحقق چشم انداز دانشگاه حرکت کنیم .

یوسف زاده با تصریح بر رسالت های دانشگاه،افزود:بی شک تولید دانش و ارتقای سلامت جامعه، یکی از رسالت های اصلی نهادینه شده در پروژه های استراتژیک دانشگاه است .

وی با ضروری خواندن چابکی در ارایه خدمات تاکید کرد:طولانی بودن انجام فرایندها، مسوولین را از نتایج باز می دارد، در این زمینه مدیران باید بتوانند فرایندهای واحدهای زیرمجموعه خود را اصلاح نمایند و با در نظر گرفتن شرایط قانونی، مسیر انجام فرایند می بایست کوتاه شود. در این خصوص، تعهد و مسوولیت پذیری یکی از ضرورت لازم برای تحقق این مهم است.

چابکی در ارایه خدمات به عنوان یک اصل و ارزش در برنامه های استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیده شده است و این امر، بدون اصلاح فرایندها میسر نخواهد بود .

رییس دانشگاه در پایان از پیگیری پروژه راه اندازی دانشکده مجازی در دانشگاه خبر داد و گفت:در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ظرفیت 200 دانشجو برای آموزش مجازی دارد مه در این زمینه راه اندازی سامانه آموزش آنلاین نیز در حال انجام است .
انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads