کد خبر: 139495 - تاریخ: چهارشنبه، 17 می 2017 - 07:54

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی:

استحکام سپر امنیتی کشور با حضور حداکثری جریان‌های سیاسی در انتخابات

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: حضور تمام جریان‌های سیاسی در پای صندوق‌های رأی سپر امنیتی کشور را در برابر زیاده‌خواهی‌های ایادی کفر مستحکم می‌کند.

به گرارش خوبان، ولی داداشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را نخستین و مهم‌ترین مسأله کشور دانست و اظهار کرد: مردم نقش بسیار مهمی در تعیین آینده نظام و کشور ایفا می‌کنند.

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بحث انتخابات، چهار مسأله مشارکت حداکثری، سلامت انتخابات، رقابت سالم و برقراری امنیت انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار هستند، تصریح کرد: پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با برگزاری انتخاباتی آزاد، عادلانه، رقابتی و حداکثری تقویت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات و نشاط سیاسی با به میدان آمدن همه سلایق و جریان‌های سیاسی رقم می‌خورد، گفت: حضور تمام سلایق موافق و منتقد دولت روز 29 اردیبهشت در پای صندوق‌های رأی، سپر امنیتی کشور را در برابر زیاده‌خواهی‌های ایادی کفر مستحکم می‌کند.

داداشی مشارکت عموم مردم در انتخابات را نماد دموکراسی و مردم‌سالاری دینی دانست و اضافه کرد: توطئه‌های دشمنان علیه نظام و نظام مردم‌سالاری دینی در کشور موجب شده تا مردم‌ به خاطر عشق به ایران اسلامی و لبیک گفتن به فرمان رهبری در صحنه انتخابات حضور داشته باشند.

وی اداره امور کشور از انتخابات ریاست‌جمهوری تا انتخابات مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را متکی بر آرای مردم دانست و بیان کرد: در انتخابات شوراها، مردم باید عالمانه و به دور از هرگونه افکار قومی، قبیله‌ای و طایفه‌ای پای در صندوق‌های رأی حاضر شوند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تمام شرایط برای برگزاری یک انتخابات سالم و با نشاط در این شهرستان فراهم است، بیان کرد: شور و نشاط مضاعفی در ستادهای انتخاباتی داوطلبان ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاهای حوزه انتخابی آستارا موج می‌زند.

انتهای پیام/2300/ب//20


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads