کد خبر: 139480 - تاریخ: چهارشنبه، 17 می 2017 - 00:38

گزارشی از حضور پرشور تهرانی‌ها در مصلای امام خمینی(ره)

موج حماسه حمایت از «رئیسی» به تهران رسید/شمار حاضران در مصلی از مرز ۳۰۰ هزار نفر گذشت+ تصاویر

بالغ بر سیصد هزار نفر از مردم پایتخت پس از سونامی دیروز اصفهان برای حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) حضور دارند.

به گزارش خوبان؛ پس از سونامی دیروز مردم اصفهان در حمایت از رئیسی ، امروز سه‌شنبه نوبت به مردم تهران رسید تا آن را تکرار کنند.

ـ صدها هزار نفر از مردم تهران از ظهر امروز خود را به مصلای تهران رسانده تا حمایت خود را از کاندیدای جبهه انقلاب اعلام کنند.

ـ این گزارش حاکی است اقشار مختلف مردم یک ساعت مانده به آغاز مراسم در مصلای تهران حضور یافتند و تمامی خطوط منتهی به مصلی پر از ازدحام گزارش شده است.

ـ گزارش خبرنگاران فارس حاکی است شبستان مصلای تهران مملو از جمعیت است. همچنین بخاطر بسته شدن درهای مصلا بخش اعظم جمعیت در بیرون از فضای مصلی حضور دارند.

ـ همایش بزرگ نیروهای انقلاب در حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی ساعت 16/50 دقیقه با قرائت قرآن آغاز شد.

ـ در ابتدای این همایش مجری با لحنی کنایه آمیز گفت: «ما آمده ایم دیوارها را برداریم؛ آقای روحانی! آقایان اینجا سکوت می‌کنند و شما به شور و هیجان دختران گوش کنید».

ـ برخی از حاضرین در این همایش هم دست نوشته‌ای با عنوان «از رای به روحانی پشیمانیم» در دست دارند.دست نوشته‌هایی با مضامینی انتقادی به دولت در دست مردم است.

ـ این روزها در جای جای کشور حضور پررنگ خانم‌ها با ظاهر و پوشش‌های متفاوت در سخنرانی‌های رییسی یک پیام جدی را برای روحانی دارد که استراتژی دیوارش شکست خورده است!
مردم دریافته‌اند که دیوار کشیدن در پیاده‌رو بین خانم‌ها و آقایان دروغ و تهمتی بود که روحانی به رییسی نسبت داد و حالا مردم عزم خود را جزم کرده‌اند که دیوار فساد و رانت و اشرافی‌گری را خراب کنند!

ـ قرار است «سید ابراهیم رئیسی» و «محمدباقر قالیباف» در این مراسم سخنرانی کنند.

برخی از شعارهایی که هواداران رئیسی – قالیباف در اجتماع بزرگ مصلی تهران سر می دهند:
ـ سلام بر رئیسی؛ درود بر قالیباف
ـ ممنون از این اتحاد؛ دولت ضد فساد
ـ رئیسی قالیباف؛ مبارکه ائتلاف
ـ ملت اومد تو میدون؛ خداحافظ فریدون
ـ نه آبی و نه نانی؛ خداحافظ روحانی
ـ آخر هفته ؛روحانی رفته
ـ سلام بر سه سید حسینی؛ رئیسی، خامنه ای، خمینی
ـ نه پسرفت نه درجا؛ نگاه ما به فردا

ـ لحظاتی قبل محمد باقر قالیباف و حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به اتفاق هم وارد مصلای تهران شدند.

ـ سیدابراهیم رئیسی پس از ورود به مصلی، دست قالیباف را مقابل جمعیت بالا برد و حاج منصور ارضی شال سبز سیادت را بر دوش رئیسی انداخت.

ـ منصور ارضی بعد از اینکه شال سبز سیدی را بر دوش رئیسی انداخت قالیباف را هم در آغوش گرفت
ـ همزمان با شروع سخنرانی قالیباف، شعار قالیباف دوست داریم از سوی جمعیت سرداده شد.

ـ پرویز شیخ‌طادی در اجتماع پرشور حامیان سید ابراهیم رئیسی در مصلی تهران حضور یافت.

قالیباف: با برادر عزیزم ائتلاف کردیم برای تغییر وضع موجود/ قرار نبود وعده بدهند و عمل نکنند

محمدباقر قالیباف در این اجتماع بی‌نظیر گفت: ما در این روزهای حساس و سرنوشت‌ساز به این نتیجه رسیدیم که برای پایان دادن به دولت چهار درصدی ها و وضع موجود با دوست 40 ساله و برادر عزیزم ائتلاف کنیم.

رئیسی: آقای روحانی! چرا شب انتخابات یاد افزایش مستمری‌ها افتادید؟/ قیمت حامل‌های انرژی را افزایش دادید اما به مردم چیزی اضافه نکردید

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خطاب به دولتمردان گفت: چرا شب انتخابات یاد افزایش مستمری‌ها افتادید؟ چرا قیمت حامل‌های انرژی را افزایش دادید اما به مردم چیزی اضافه نکردید؟

برخی از حاشیه‌های این مراسم را در زیر می‌خوانید:

*در حالی که روز گذشته میدان امام اصفهان مملو از جمعیت بود، امروز جمعیت مشابه و 300 هزار نفری تکرار شد و جمعیت با شعار «سونامی اصفهان امروز رسید به تهران» نسبت به این مساله ابراز خرسندی کردند.

        

*در مراسم امروز مردم با آوردن صندوقی با عنوان «صندوق حمایت از دختر مظلوم وزیر آموزش‌وپرورش» اعتراض خود را نسبت به واردات دختر وزیر اعلام کردند.

*برخی از مردم پلاکاردی با عنوان «سلام بر سه سید حماسی؛ خمینی و خامنه‌ای، رئیسی» با عکس امام، رهبری و سید ابراهیم رئیسی به دست داشتند.

*حاج منصور ارضی که شال سبز سیادت را بر گردن سید ابراهیم رئیسی انداخته بود، پیش از شروع سخنرانی فرازی از زیارت عاشورا را قرائت و تاکید کرد در ابتدای مراسم باید سلامی به «ارباب» بدهیم و جمعیت نیز با او همنوا شد.

*در حین صحبت‌های قالیباف و رئیسی وقتی که انتقادهایی را به دولت فعلی مطرح می‌کردند، جمعیت با شعار «آخر هفته روحانی رفته» با سخنرانان مراسم همنوایی می‌کردند.

*برخی از مردم که از طبقه بالا شاهد فوج جمعیت بودند، به خبرنگاران می‌گفتند به صداوسیما بگویید اینها را خوب پوشش دهند و سانسور نکنند.

منبع : فارس

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads