کد خبر: 139379 - تاریخ: دوشنبه، 15 می 2017 - 09:28

وضعیت استخدام بر اساس جنسیت در وزارت آموزش وپرورش

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وضعیت استخدام بر اساس جنسیت در وزارت آموزش وپرورش را توضیح داد.

به گزارش خوبان، اسفندیار چهاربند در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره استخدام بر اساس جنسیت در وزارت آموزش و پرورش گفت: جذب نیروی انسانی در وزارت  آموزش و پرورش با همه دستگاه های اجرای متفاوت است.

وی افزود: بر اساس نیازی که داریم باید جذب صورت گیرد. نیاز ما  در ۲ جنس دختر  پسر لازم الاجرا است. یعنی نمی توانیم بگوییم به دلیل مساوات در وزارت آموزش و پرورش ۵۰ درصد مرد جذب می کنیم  و ۵۰ درصد نیروی زن استخدام می کنیم.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات   تصریح کرد: باید ببینم در دبیرستان پسرانه چه تعداد معلم مرد می خواهیم و در دبیرستان دخترانه چه تعداد به دبیر زن احتیاج داریم.

چهاربند بابیان اینکه استخدام بر اساس جنسیت در نیاز سنجی ما کلیدی و حساس است بیان کرد:  در سایر دستگاه های اجرایی جنسیت خیلی اهمیت ندارد. لزوما در آموزش و پرورش به ویژه  در دوره متوسطه اول و دوم جنسیت دارای اهمیت است.

به گفته رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات   تا پایان خردادماه سال ۹۶ آزمون  استخدامی وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود.

وی افزود: از سوی سازمان اداری و استخدامی  تعداد ۱۰ هزار سهمیه استخدام برای دوره یکساله مهارت آموزی و تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ برای تعهد دبیری قطعی شده است و در تلاشیم سهمیه بیشتری دریافت کنیم.

منبع:مهر

انتهای پیام/565


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads