کد خبر: 139318 - تاریخ: یکشنبه، 14 می 2017 - 12:06

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرایم دادگستری استان گیلان:

کسی حق ندارد در فضای مجازی و عینی وارد حریم خصوصی نامزدها شود

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرایم دادگستری استان گیلان با بیان اینکه شور و نشاط انتخابات در گیلان نسبت به استان‌های دیگر بیشتر است گفت: هیچ فردی حق ندارد در فضای مجازی و عینی وارد حریم خصوصی نامزدها شود.

به گزارش خوبان، احمد آقایی صبح امروز با اشاره به اینکه تمامی متولیان و مسئولان برگزاری انتخابات ملاک و معیار اقداماتشان دو سند بالادستی منویات مقام معظم رهبری و قانون انتخابات است اظهار داشت: این دو سند برای مسئولان برگزاری انتخابات یک تکلیف است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرایم دادگستری کل استان گیلان با بیان اینکه کشور در حال حاضر در آستانه برگزاری دو انتخابات بسیار مهم است افزود: انتخابات یعنی مشارکت مردم در تصمیم‌گیری سرنوشت خود و این امر یکی از شاخص‌های مهم مردم سالاری دینی است.

آقایی با تاکید بر اینکه دستگاه قضا در برگزاری انتخابات تکلیف دارد که طبق قانون حرکت کند تصریح کرد: برای تضمین سلامت انتخابات، ستاد ویژه پیشگیری از جرایم انتخابات از اسفندماه سال گذشته با مشارکت مدیران در استان گیلان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات نیازمند فراهم شدن یک بستر سالم برای برگزاری انتخابات است و این بستر با سلامت انتخابات تحقق پیدا می‌کند ابراز داشت: پایبندی به منشور اخلاقی انتخابات برای متولیان، نامزدها و مردم یک امر ضروری است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرایم دادگستری کل استان گیلان با بیان اینکه هر چه به برگزاری انتخابات نزدیک می‌شویم نامزدها و طرفداران باید به‌طور ویژه‌تری منشور اخلاقی انتخابات را رعایت کنند خاطرنشان کرد: هیچ فردی حق ندارد در فضای مجازی و عینی وارد حریم خصوصی نامزدها شود.

آقایی پدیده بداخلاقی انتخاباتی را امری ناپسند در جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: از اسفندماه سال گذشته ستاد ویژه پیشگیری از جرایم انتخابات با مشارکت بالغ بر 13 مدیر ارشد استان گیلان تشکیل شد و بایدها و نبایدهای انتخاباتی از زوایای مختلف در استان بیان شده است.

وی با تاکید بر اینکه شور و نشاط انتخابات در  گیلان نسبت به استان‌های دیگر بیشتر است افزود: با توجه به وحدت و همدلی حاکم بر مدیران ارشد استان، فضای برگزاری انتخابات در گیلان به‌طور کامل امن است و اگر احساس شود اشخاصی از این فضای امن سوءاستفاده می‌کنند دستگاه قضا با حسن تدبیر با آن‌ها برخورد می‌کند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads