کد خبر: 139278 - تاریخ: یکشنبه، 14 می 2017 - 07:56

رئیس هیأت عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای گیلان:

رفتار تمام کاندیداها پس از تأیید صلاحیت رصد می‌شود

رئیس هیأت عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای گیلان گفت: رفتار تمام کاندیداهای شوراهای شهر و روستای گیلان پس از تأیید صلاحیت از طرف هیأت‌های نظارت رصد می‌شود.

به گزارش خوبان، سید کاظم دلخوش  در نشست هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان با اشاره به اینکه در روند بررسی صلاحیت افراد تلاش کردیم با توجه به تأکید بر نظر مراجع چهارگانه و قانون آبرو، شخصیت و حیثیت افراد در این دوره از انتخابات حفظ شود، اظهار کرد: طبق مستندات قانونی نسبت به بررسی صلاحیت داوطلبان اعمال نظر شده است.

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات، تلاش شده تا بیشترین تأیید صلاحیت‌ها را داشته و رد صلاحیت افراد به حداقل برسد، افزود: هیأت‌های نظارت حق دخالت در روند اجرای انتخابات را ندارند و به عنوان ناظر باید به محض مشاهده هرگونه تخلف، گزارش‌ها را به هیأت‌های نظارت شهرستان‌ها و استان ارسال  کنند.

رئیس هیأت عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای گیلان ادامه داد: رسانه‌هایی که لیست افراد رد صلاحیت شده را در فضای مجازی به کذب منتشر کرده‌اند مرتکب خلاف شرعی و قانونی شده و اخلاق و ادب اسلامی را زیر پا گذاشته‌اند.

وی با تصریح بر اینکه رفتار تمام کاندیداها حتی پس از دریافت تأیید صلاحیت از سوی هیأت‌های نظارت رصد می‌شود، گفت: با افراد متخلف طبق قوانین به جد برخورد می‌شود ضمن اینکه نقص پرونده برخی داوطلبان، مستندات غیر قابل برگشت و انصراف داوطلب از دلایل رد و یا عدم حضور افراد در این دوره از انتخابات بوده است.

انتهای پیام/2300/ب/20


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads