کد خبر: 139263 - تاریخ: دوشنبه، 15 می 2017 - 09:33

خوبان خبر گزارش می دهد:

بازار تبلیغات انتخابات شورای شهر خمام ، خشکبیجار ، لشت نشا

این در حالی است که در برخی از مناطق شهری شاهد گله‌مندی مردم و عابرین از رعایت نکردن حقوق شهروندی و چسباندن عکس نامزدهای انتخاباتی در کوچه و بازار شهر و درب مغازه ران و دیوارهای خانه خودشان هستند.

به گزارش خوبان: با آغاز تبلیغات شورای شهر چند روزی است در سراسر استان حال و هوای انتخاباتی و از جمله خمام به خود گرفته است به طوری که دیگر هیچ جایی از شیشه‌های مغازه و دیوار‌ه‌ مرکز شهری آغشته از عکس‌های انتخاباتی شورای شهر است و جای سالمی در مراکز شهری و معابر عمومی نگذاشته است.

با وجود تعبیه محل ویژه برای تبلیغات​ انتخاباتی از سوی شهرداری های خمام ، خشکبیجار ، لشت نشا  هم برای نامزدهای ریاست جمهوری و هم برای شورای شهرها بازهم می‌بینیم که برخی از افراد با رعایت نکردن حقوق شهروندی ، درب و دیوارهای شخصی و خانه‌های مردم را محل تبلیغات خود قرار می‌دهند و یک چهره زشت و ناکرداری را به شهرها می‌بخشند.

این در حالی است که در برخی از مناطق شهری شاهد گله‌مندی مردم و عابرین از رعایت نکردن حقوق شهروندی و چسباندن عکس نامزدهای انتخاباتی در کوچه و بازار شهر و درب مغازه ران و دیوارهای خانه خودشان هستند.

آیا حقوق شهروندی در این دوره از تبلیغات انتخابی به نحو احسن و شایسته  رعایت  شده است ، این حقوق را چه کسانی باید رعایت کنند، نامزدهای شورای شهری که خود قرار است در کابینه شورای شهر بنشینند و برای زیبای سازی شهر تلاش کنند یا آن دسته از افرادی که بخاطر چند تومان مبلغ پولی که از نامزدهای شورای شهر و ستادهای انتخاباتیشان به آنان پرداخته شده است تا تیراژ زیادی از عکس هایشان بر روی درب و دیوار و تیر برق های شهر و معابر عمومی بچسبانند.

آن دسته از نامزدهای شورای شهری که امروز حقوق شهروندی را رعایت نمی‌کنند فردا چطور می‌تواند در کابینه شورای شهر برای مردم دم از خدمت و حقوق شهروندی و زیباسازی شهر حرف بزند..

انتهای پیام/16


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads