کد خبر: 14809 - تاریخ: دوشنبه، 17 دسامبر 2012 - 22:56

جلسه رسیدگی به وضعیت متقاضیان زمین فرهنگیان بخش خمام با حضور بخشدار + عکس

خوبان خبر: به منظور رسیدگی به وضعیت متقاضیان زمین فرهنگیان بخش خمام جلسه ای در روز یکشنبه به ریاست حسینی بخشدار خمام در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.

به گزارش خوبان، به منظور رسیدگی به وضعیت متقاضیان زمین فرهنگیان بخش خمام جلسه ای در روز یک شنبه (1391/9/26) با حضور نماینده فرمانداری شهرستان رشت، رئیس آموزش و پرورش خمام، اعضای هیئت امنای 7 نفره تهیه زمین فرهنگیان و تعدادی از فرهنگیان متقاضی زمین و به ریاست حسینی بخشدار خمام در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.

در ابتدای جلسه حسینی طی سخنانی اظهار داشت: حقیقت مطلب این است که  اجابت درخواست همه ی گروه ها، همه ی شهروندان و آحاد جامعه ارزشمند است. اما به کار معلمی که می رسیم یک نشاط، شعف و علاقه مندی بیشتری می بینیم. آن هم به خاطر خدمات صادقانه و بی منتی است که قشر زحتمکش و تاثیر گذار فرهنگیان در جامعه دارد که همیشه مورد تاکید بوده است. و این نیاز در جامعه ی اسلامی ما بیش تر است. از این رو، جلسه ی امروز ما از باب نقد فعالیت یا عملکرد گروه خاصی نیست. بلکه یافتن راه حلی صریح برای اجابت درخواست کسانی است که ما وامدارشان هستیم و تعلق خاصی است که بنده و شما و همه ی کارگزاران نظام جمهوری اسلامی به قشر معلم دارند که امیدواریم با بهره گیری از نظرات صاحب نظران که از نخبگان آموزش و پروش خمام در این خصوص و دراین بخش هستند به اهداف مورد نظر که غیر از رضایت خداوند متعال نیست برسیم.

بخشدار خمام  در انتهای سخنانش بیان داشت: دستور کار جلسه ی امروز ما استماع  اقدامات انجام شده در راستای تهیه زمین فرهنگیان است که چندین سال است که این کار صورت گرفته است. و امیدواریم مشکلاتی که در این راستا وجود دارد با راه حل مناسب برطرف شود تا این کار نیک و پسندیده به سرانجام برسد.

در ادامه ی این جلسه غلامرضا نصرالله زاده و حسین پورابراهیم  دو تن از اعضای هیئت امنا تهیه زمین فرهنگیان به ارائه گزارش چگونگی تهیه زمین و فعالیت های صورت گرفته در این راستا پرداختند. آنگاه هر یک از حاضرین نقطه نظرات خود را ارائه نمودند.

این جلسه مصوباتی داشت که اهم آن ها به شرح ذیل می باشد:

1- مقرر گردید جهت تسریع در روند اجرای عملیات تحویل زمین به فرهنگیان بخش خمام، کارگروهی متشکل از نماینده بخشداری خمام ، محمد حسین طاهری نماینده متقاضیان زمین فرهنگیان و غلامرضا نصرالله زاده و حسین پورابراهیم به نمایندگی از هیئت امنای هفت نفره متقاضیان زمین فرهنگیان بخش خمام امورات لازم را پیگیری نمایند.

2- مقرر گردید پس از کسب نتایج حاصله توسط کارگروه تعیین شده پیرامون واگذاری زمین فرهنگیان جلسه ای در آینده با حضور اعضای حاضر در محل بخشداری خمام برگزار گردد.

لازم به ذکر است درسال 1382 ، حدود 220 نفر از فرهنگیان خمام اقدام به تعیین هیئت هفت نفره جهت خرید زمین برای فرهنگیان نمودند که تا کنون به دلیل مشکلات ثبتی این کار معلق مانده است.

 

DSC08391

DSC08393

 

انتهای پیام/69


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲۱

  1. نام شما...
     | 2012/12/19 - 13:41
    پاسخ

    چرا ده سال فرهنگیان خمام سرکار گذاشته شدند وهیات هفت نفره واگذاری زمین حاضر نیستندزمین را به صا حبشان تحویل دهند.

  2. نام شما...
     | 2012/12/23 - 10:49
    پاسخ
    +1
    0

    باید به حال مردم خمام گریست که مقصران اصلی تضییع حقوق فرهنگیان خمام ریس و…هستند اینها … ندارندیک مشکل کوچک را حل کنند چگونه می توانند مشکلات عدیده شهر را حل کنند

  3. نام شما...
     | 2012/12/23 - 21:19
    پاسخ
    +1
    0

    بررسی ها نشان می دهد که صدور بخشنامه سال 82 آموزش و پرورش خمام غیرقانونی بوده.تشکیل هیات امنای هفت نفره غیر قانونی است.بنابراین این عمل اولا کلاه برداریست ثانیا خیانت در امانت است زیرا از پول زمین فرهنگیان در جای دیگر هزینه شده ثالثا فریب فرهنگیان می باشد.

  4. نام شما...
     | 2012/12/23 - 21:22
    پاسخ
    +1
    0

    سوال:هیات امنای هفت نفره زیر مجموعه کدام اداره یا سازمان است؟؟؟؟؟؟؟
    چرا 10 سال است آقایان به کسی پاسخگو نیستند؟؟؟؟؟؟؟
    فرهنگیان باید برای گرفتن حق خود به کجا مراجعه کنند؟؟؟؟؟؟؟؟

  5. نام شما...
     | 2012/12/23 - 21:27
    پاسخ
    +1
    0

    تخریب کانون حق شناس سابق خمام با پلاک جعلی،گرفتن سند زمین موقوفه شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان به نام خودشان و ندادن زمین فرهنگیان بعد از 10 سال…این همه تخلف را چه کسانی باید بررسی کنند؟

  6. نام شما...
     | 2012/12/25 - 10:09
    پاسخ

    در جمله ی لازم به ذکر است درسال1382 اعضای هیئت هفت نفره جهت خرید زمین برای فرهنگیان خمام انتصابی و از سوی ریاست آموزش و پرورش وقت بوده است نه از سوی 220 نفر فرهنگی خمامی.

  7. نام شما...
     | 2012/12/25 - 21:00
    پاسخ

    آموزش و پرورش خمام اعلام می کند زمین فرهنگیان ربطی به آنها ندارد . در حالی که فرهنگیان به اعتبار و اعتماد بخسنامه سال 82 آقای حاجتی ثبت نام کردند .

  8. نام شما...
     | 2012/12/25 - 22:24
    پاسخ

    قابل توجه متقاضیان زمین فرهنگیان خمام : مشکل ساخت استقلال حل شد. وضعییت کانون حق شناس سابق خمام پنجشنبه 7 دی مشخص می شود . پروژه زمین موقوفه شرکت تعاونی در دست بررسی است.مشکل زمین فرهنگیان هم به همت بخشدار خمام در حال حل شدن است . مطمئنا روسیاهی برای کسانی می ماند که با کمک فرهنگیان به قدرت رسیده اند ولی قدر آنها را ندانستند .

  9. مجاهد
     | 2012/12/26 - 12:11
    پاسخ

    چرا پول زمین را برای برادشت شد وکالا برای فروشگاه فرهنگیان ( به نام موسی به شکم عیسی) خریداری شد.

  10. نام شما...
     | 2012/12/26 - 22:15
    پاسخ

    آقای م.پ روز شنبه 2/10/91 در جلسه زمین فرهنگیان در بخشداری خمام اعلام کرد جلسه ای که آقای م.ز باشد شرکت نخواهد کرد ،بعد جلسه را ترک کرد ولی امروز ششم دی در جلسه دانشگاه پیام نور در بخشداری نه تنها جلسه را ترک نکرد بلکه . . .

  11. نام شما...
     | 2013/01/14 - 09:00
    پاسخ

    جا دارد برای آگاهی از اسرار درون مرزی تعاونی مصرف فرهنگیان خمام در انتخاب بازرس های کاندیدا دقت بیشتری معمول و افراد جدیدی جایگزین نماییم.

  12. نام شما...
     | 2013/01/14 - 09:08
    پاسخ

    آیادر جلسات هیات مدیره تعاونی خمام که نیازبه توضیح وبرسی حساب وکتاب تعاونی است حسابدار به میل خود درجلسات حضور نمییابد یا دستهایی درکار است ؟

  13. ناشناس
     | 2014/01/4 - 21:44
    پاسخ

    برداشت ماهانه از حقوق فرهنگیان خمام بابت افزایش سهام شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان و فروش جنس های خریداری شده با قیمت بیش از بازار چپاول سرمایه اعضاء است . هیات مدیره اعلام نماید ماهانه چه مبلغ از حقوق اعضاء برای افزایش سرمایه برداشت می نماید؟ ریاست آموزش و پرورش نظارت نماید.سند ساختمان چه شد؟

  14. ناشناس
     | 2014/07/13 - 14:12
    پاسخ
    0
    -1

    این هفت نفر چگونه باید جواب خداوند را بدهند ؟ آیا اصلا به مرگ اعتقاد دارند؟؟؟؟؟؟؟

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads