کد خبر: 139085 - تاریخ: پنج‌شنبه، 11 می 2017 - 08:26

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان در خمام:

طبق سند 2030 تمام اطلاعات آموزشی کشور اعم از مشخصات معلمان و دانش آموزان باید در اختیار یونسکو قرار گیرد

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان:طبق سند ۲۰۳۰ تمام اطلاعات آموزشی کشور اعم از مشخصات معلمان و دانش آموزان باید در اختیار یونسکو قرار گیرد.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری روزگذشته  در جمع فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج ناحیه مقداد شهرستان رشت با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: در گذشته و قبل از انقلاب وابستگی تمام به غرب و به نوعی اسلام آمریکایی داشتیم و امنیت استکبار را در خاورمیانه تامین می‌کردیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به وجود یک تفکر و جریان از ابتدای انقلاب اسلامی در بدنه نظام و حکومت اشاره کرد و افزود: جریان مذکور به طور رسمی اعلام می‌کند اگر حکم اسلام با حکم سازمان ملل در تضاد باشد باید حکم سازمان ملل را ترجیح دهیم و این امر به معنای بازگشت به طاغوت و خرد شدن دوباره زیر چکمه‌های استکبار است.

وی یکی از شروط عزت یافتن مومن را داشتن اقتصادی قوی دانست و با اشاره به برخی تحرکات مسئولان، اعلام کرد: بعضی از مسئولان تفاهم‌نامه‌هایی را امضا می‌کنند که منجر به داغ شدن بازار کار خارجی‌ها در کشور شده و از طرف دیگر باعث تعطیل شدن کارخانه‌ها و بیکاری کارگران می‌شود.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به امضای دولت زیر سند 2030 یونسکو اظهار داشت: کار به جایی رسید که مقام معظم رهبری رسماً فرمودند از شورای عالی انقلاب فرهنگی گلایه‌مندم و باید جلوی این کار را می‌گرفت.

وی ادامه داد: طبق سند 2030 ایران موظف است برای کودکان از کلاس دوم دبستان تا قبل از سن بلوغ به مرور آموزش جنسی را به طور کامل اجرا کند و فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد تا سال 2030 از کتاب‌های درسی حذف شود ضمن اینکه در این سند عزاداری بر امام حسین(ع) خشونت دانسته شده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تأکید براینکه غرب می‌خواهد تربیت کودک بر منطق سکولاریسم صورت گیرد، خاطرنشان کرد: طبق سند 2030 تمام اطلاعات آموزشی کشور مانند مشخصات معلمان و دانش‌آموزان باید در اختیار یونسکو گذاشته شود و مستشاران خارجی به آموزش و پرورش ما نظارت داشته باشند و دستور دهند.

تسخیری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری افزود: مقام معظم رهبری فرمودند یک رئیس جمهور باید فردی انقلابی و پر تحرک باشد، به فکر محرومان بوده و اشرافی زندگی نکند و اینطور نباشد که عده‌ای خاص را مورد توجه خودش قرار دهد؛ انتخاب درست برایمان عزت می‌آورد و کمک کار نظام می‌شود و سرعت روند انقلاب را بیشتر می‌کند.

تسخیری اذعان داشت: امیدواریم مردم مثل همیشه با حضوری گسترده در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و انتخابی اصلح داشته باشند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads