کد خبر: 138954 - تاریخ: سه‌شنبه، 9 می 2017 - 12:54

به مناسبت روز جوان :

از ۵۵ جوان بخش خمام تقدیر شد+ تصاویر

روز گذشته همایش جوانان برگزیده بخش خمام به میزبانی بخشداری خمام و با حضور حجت الاسلام عاشوری امام جمعه بخش خمام از 55 جوان بخش خمام تقدیر شد.

به گزارش خوبان: روز گذشته همایش جوانان برگزیده بخش خمام به میزبانی بخشداری خمام و با حضور حجت الاسلام عاشوری امام جمعه بخش خمام، جمعی از روسای ادارات و جوانان برگزیده و نخبگان بخش در سالن اجتماعات بخشداری خمام برگزار گردید.

در این مراسم علیرضا مسچیان بخشدار خمام ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت حضرت علی اکبر (ع) و تبریک روز ملی جوان به تمامی جوانان این مرز و بوم خصوصا برگزیدگان جوان بخش خمام افزود؛ آنچه که همه ما می دانیم امنیت نعمت بزرگی است که خداوند به کشور عطا فرموده و این امنیت و پایداری مرهون تلاش عزیزانی از این مرز و بوم است که با اهدای خون و اعضای بدنشان، این آرامش را به ما هدیه کرده اند.

وی افزود : در هر لباس و خط فکری و عقیده ای، راه شهدا را ادامه و به یادشان باشیم.جوانان عزیز، در این برهه از زمان کشورمان بیش از هر چیزی به اتحاد و وحدت نیاز دارد، و یکی از رخدادهای مهم پیش رو انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا می باشد و دشمنان ما سالیان متمادی است که در این ایام و در مناسبت های ملی و مذهبی ما به فکر ایجاد تفرقه و ترغیب مردم به عدم شرکت در این رخدادها و مراسمات می باشد.

بخشدار خمام ادامه داد:مردم شریف ایران هر سال پرشورتر از سنوات قبل در این رخدادها و مراسمات شرکت می نمایند.در این انتخابات نیز مردم شریف ایران خصوصا شما جوانان با حضور پرشور و حداکثری برگ زرین دیگری در تاریخ این کشور رقم خواهید زد.‌

علیرضا مسچیان گفت:  با خودباوری و اهمیت جوانان این مرز و بوم کشور با سرعت و توان بیشتری به سوی آبادانی و سرزندگی پیش خواهد رفت‌ و مطمئن هستیم که با یاری خداوند و الگو قرار دادن راه شهدا در مسیر رشد وتعالی ایران عزیز گام خواهیم برداشت.

در پایان این مراسم از ۵۵ جوان بخش خمام که به افتخارات و موفقیت‌های دانش آموزی ، علمی، کار آفرینی و ورزشی دست یافته بودند با اهدای لوح و جایزه تقدیر شدند.

 

انتهای پیام/168


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads