کد خبر: 13886 - تاریخ: شنبه، 8 دسامبر 2012 - 07:07

برگزاری دومین جلسه کمیته ساماندهی ازدواج آسان شهرستان رشت

خوبان خبر: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رشت: آنچه که ما دنبال میکنیم تنها بحث این نیست که هزینه ها را پایین بیاوریم تا ازدواج ها راحت تر صورت گیرد، بلکه بحث ما مقوله فرهنگ سازی و نظارت بر اعتقادات دینی ماست.

به گزارش خوبان، دومین جلسه کمیته ساماندهی ازدواج آسان شهرستان رشت صبح روز چهارشنبه(1391/9/15) به ریاست فکور معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری رشت در فرمانداری رشت برگزار گردید.
در این جلسه که با شرکت تعدادی از مسئولین شهرستان رشت برگزار شد، ابتدا فکور طی سخنانی ضمن عرض تسلیت ایام حزن و اندوه شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و همچنین خیر مقدم به حاضرین، به مواردی از موضوعات جلسه اشاره نمود: ما تلاش میکنیم با توجه به مشکلاتی که در سطح جامعه خصوصا در بحث هزینه ازدواج وجود دارد، بیاییم یک حرکت هایی را شروع کنیم تا تسهیل نماید هزینه های ازدواج جوانان را و راهکارهای مناسب و شیوه هایی را اتخاذ نماییم تا بتوانیم هزینه های ازدواج را کاهش دهیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رشت با اشاره به پیش قدم بودن برخی از موسسات مانند موسسه فاطمیون که در این زمینه اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داده اند، ادامه داد، ما ضمن این که تلاش داریم این گونه فعالیت ها توسط موسسه فاطمیون گسترش یابد، کمک میکنیم موسسات دیگر نیز بیایند با همین نگاه و بحث ازدواج را تسهیل دهند.
وی افزود، آنچه که ما دنبال میکنیم صرفا بحث این نیست که هزینه ها را پایین بیاوریم تا ازدواج ها راحت تر صورت گیرد، بلکه بحث ما مقوله فرهنگ سازی و نظارت بر اعتقادات دینی ماست، متاسفانه یکی از برنامه هایی که دشمنان ما دارند همین مجالس عروسی ماست تا آن را به انحراف بکشند و افراد فاسد را در عروسی های ما وارد میکنند که به هیچ وجه با اعتقادات دینی ما جور در نمی آید، ما با حمایت از این موسسات می خواهیم ارزش ها و اعتقادات دینی مان زیر سوال نرود و نگرانی ها در این زمینه برطرف گردد و همه تلاش ما این است که یک کار ارزشمند و خداپسندانه را انجام دهیم.
در ادامه این جلسه جلالی مدیر عامل موسسه فاطمیون رشت طی سخنانی اظهار داشت: در سال جاری بیش از 300 مورد عروسی توسط موسسه فاطمیون با هزینه 550 هزار تومان و با ارائه 8 نوع خدمات عروسی شامل، 1- تالار 2- لباس عروس 3- آرایشگاه 4- فیلم برداری 5- خنچه عقد 6- کارت عروسی 7- ماشین عروس 8- گل کاری ماشین، انجام شده است، و بنا داریم موسسه فاطمیون را در سایر شهرستان های استان نیز گسترش دهیم.
در پایان این جلسه نیز هر یک از مسئولین حاضر در جلسه در مورد کمک ادارات خود در زمینه ازدواج آسان گزارشی را ارائه نمودند.

انتهای پیام/35

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads