کد خبر: 138699 - تاریخ: جمعه، 5 می 2017 - 10:32

علیرضا مسچیان بخشدار خمام :

روحانیون نقش بسزایی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را دارند

بخشدار خمام گفت: با توجه به جایگاه اجتماعی، روحانیون می توانند نقش محوری جهت مشارکت حداکثری مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراههای اسلامی شهر و روستا داشته باشند.

به گزارش خوبان؛ گردهمایی روحانیون معزز خمام برای اولین بار در سطح بخش خمام در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات به میزبانی بخشداری خمام در سالن اجتماعات آن تشکیل گردید.
علیرضا مسچیان بخشدار خمام ضمن تبریک اعیاد شعبانیه افزود: روحانیون بعنوان منادیان و مروجان فرهنگ و هویت اسلامی، پاسداران همیشگی اسلام و قرآن بوده و بعنوان وزنه در شکل گیری هویت و فرهنگ دینی و اخلاقی جامعه، همچنین در عرصه های سیاسی که نمونه بارز آن پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن در کشور و ترویج عدالتخواهی و مقابله با ظلم و ستم در منطقه و جهان است بعنوان الگو ،جایگاهی بی بدیل داشته و نقش بسزایی ایفا می کنند.
وی ادامه داد با توجه به جایگاه اجتماعی، روحانیون می توانند نقش محوری جهت مشارکت حداکثری مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراههای اسلامی شهر و روستا داشته و در این راستای اعتلای ایران اسلامی و آبادانی آن بکوشند.
در ادامه علیرضا عاشوری امام جمعه بخش خمام با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم دو قطبی شدن فضای سیاسی کشور تاکید نمود که انتخابات باید در فضای آرام و در امنیت کامل و به دور از حواشی برگزار گردیده و باید از آرای مردم صیانت نمود.
و در پایان نیز هر یک از روحانیون نظراتی در راستای برگزاری انتخابات و مشارکت حداکثری مردم بیان نمودند.

انتهای پیام/46

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads