کد خبر: 13856 - تاریخ: پنج‌شنبه، 6 دسامبر 2012 - 17:53

سردار فضلی در اجتماع بزرگ بسیجیان گیلان:

تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی شبانه‌روز رصد می‌شود

خوبان خبر: جانشین سازمان بسیج مستضعفین با تصریح بر اینکه مردم گیلان از مجاهدت میرزا کوچک‌خان جنگلی و در تمام دوران قبل و پس از انقلاب اسلامی حماسه خلق کردند، ادامه داد: گیلان در نخستین هفته از دفاع مقدس 13 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرد

به گزارش خوبان به نقل از فارس، سردار علی فضلی در اجتماع بزرگ بسیجیان مرکز گیلان و لشکر 16 قدس با اشاره به مجاهدت‌های بسیجیان استان، اظهار کرد: گیلان سرزمین عالم‌خیزی بوده و شخصیت‌های ارزشمندی را در تاریخ پرورش داده که آیت‌العظمی بهجت (ره)، آیت‌الله احسان‌بخش و شهیدان املاکی، خوش‌سیرت و بیگلو و 8 هزار شهید دیگر از جمله آن است.

وی با تجلیل از اجتماع 20 هزار نفری بسیجیان گیلان در 6 قرارگاه امام هادی (ع)، افزود: گردان‌های عاشورا، امام حسین (ع)، امام علی (ع)، الزهرا (س) و اقشار بسیج گیلان با شکوه همبستگی حماسه‌ای دیگر آفریدند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با تصریح بر اینکه مردم گیلان از مجاهدت میرزا کوچک‌خان جنگلی و در تمام دوران قبل و پس از انقلاب اسلامی حماسه خلق کردند، ادامه داد: گیلان در نخستین هفته از دفاع مقدس 13 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرد و گیلانی‌ها در تمام عرصه‌ها و صحنه‌های دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و پس از پذیرش قطعنامه و فتنه‌ها با بصیرت‌افزایی در مقابل دشمنان ایستادند.

وی با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری درباره اینکه غفلت نکردن از بخش رزمی و نظامی بسیج، ابراز کرد: نایب حضرت ولی عصر (عج) در جمع 32 سپاه استانی و 18 قشر  بسیج در هفته بسیج سال گذشته بیاناتی داشتند که چراغ هدایت حرکت بسیج است.

فضلی با بیان اینکه حرکت بسیج از دل جامعه است، اذعان کرد: بسیج حزب‌الله و مدافع مظلومان و مدافعان جهان است.

وی ادامه داد: پیروزی 8 روزه غزه بر صهیونیسم نشان دهنده شکست دشمنان اسلام است و الگوی بسیج با این پیروزی آثار و برکات جهانی خود را نشان داد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد:  شکار دومین هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشانه سطح آمادگی کشوراست و رزمندگان اسلام به صورت شبانه‌روزی در سه حوزه زمینی، هوایی و دریایی دشمنان انقلاب اسلامی را رصد می‌کنند.

وی با بیان اینکه شاهد برگزاری بیستمین استان میزبان رزمایش الی بیت‌المقدس در گیلان هستیم، یادآور شد: بسیجیان در این رزمایش با شور و شعف و شگفتی به میدان آمدند و بسیجی با خدا معامله کرده است.

فضلی، با گرامیداشت یاد و خاطره 16 هزار و 400 شهید مبارزه با منافقان و ضد انقلاب ابراز کرد: شهیده ناهید فاتحی دختر 16 ساله سمیه کردستان که در راه دفاع از انقلاب اسلامی 11 ماه توسط ضد انقلاب در اسارت بود، امروز الگوی زنان و دختران امت اسلامی شده است.

وی با اشاره به اینکه این شهیده بزرگوار در خانواده‌ای مجاهد پرورش یافت، ابراز کرد: شهیده فاتحی در خواست ضد انقلاب برای توهین به امام راحل را نپذیرفت و پس از 11 ماه شکنجه و تحقیر وی به شهادت رسید.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج شجره طیبه و کلید طلایی انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: بسیجیان الگوی مجاهدت در جهان اسلام هستند و تاثیر مهمی در شکوفایی انقلاب اسلامی دارند.

رزمایش بزرگ 20 هزار نفری الی بیت‌المقدس بسیجیان گیلان با اعلام سه بار رمز «یا محمد رسول‌الله (ص)» سردارعلی فضلی، به صورت رسمی در حوزه عملیاتی و میدانی آغاز شد.

انتهای پیام/84


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads