کد خبر: 138545 - تاریخ: چهارشنبه، 3 می 2017 - 10:45

وزیر سابق وزارت اطلاعات در صومعه سرا

هزینه های هنگفت دشمنان برای ناامن کردن فضای انتخاباتی ایران/فقط ۳۰ درصد مشکلات کشور مربوط به تحریمات است

وزیر سابق وزارت اطلاعات با بیان اینکه دشمن با اشاره از دو طرح منطقه ای و فرا منطقه ای در صدد ناامن کردن فضای انتخاباتی کشور است، گفت: همه مشکلات کشور به تحریمات بر نمی گردد و فقط ۳۰ درصد مشکلات مربوط به تحریمات است.

به گزارش خوبان، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در مصلی نماز جمعه صومعه‌سرا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهید مطهری اسلام ناب محمدی را با تمام وجود درک کرد و آموزه ها و کتابهی این شهید بزرگوار به گونه ایست که برای هر فرد در هر سطحی قابل درک است.

 

وی با بیان اینکه امروز بیان و مطالب شهید مطهری پاسخ کوبنده ای در برابر  شبهاتی که دشمنان  در دانشگاه ها و بین مردم ایجاد کرده اند است، افزود: با وجود اینکه ۴۰ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد اما شبهات دشمنان جدید نیست.

 

وزیر سابق وزارت اطلاعات ؛ انتخابات ریاست جمهوری را مقوله ای مهم دانست که از جایگاه ویژه ای برخوردار است و گفت: دشمن به طرق مختلف می خواهد ملت همیشه در صحنه ایران را از صحنه بیرون کند.

 

حجت‌الاسلام مصلحی با بیان اینکه امروز دشمن به وسیله ابزار تهدید افکار نخبگان کشور را درد ست گرفته تا در انتخاب اصلح دچار اشتباه محاسباتی شوند، تصریح کرد: دشمن دو طرح منطقه ای و فرا منطقه ای را داخل کشور در پیش گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تهدید یکی از روش های قدیمی دنیای غرب بوده و اگر مسئولی به توان داخلی باور نداشته باشد این تهدید ها بر روی او اثر میگذارد گفت: مدتی پیش بود که وزیر خارجه مان گفت آمریکا میتواند با فشار دادن یک دکمه تجهیزات دفاعی ما را از بین ببرد پس از این صحبت دوستان در نیروهای مسلح وزیر را بردند و توان نظامی ما را به او نشان دادند پس از این بازدید بود که وزیر در مصاحبه بعدی از توان ایران در دفاع از کشور سخن می گفت.

وی با بیان اینکه در طرح منطقه ای عربستان و تکفیری ها هزینه های هنگفتی برای ناامنی کشور ایران در زمان انتخابات انجام داده اند، خاطرنشان کرد: در طرح منطقه ای اروپا و آمریکا از قدرت نفوذ و تهدید استفاده کرده اند و در صددند تا در زمان انتخابات حریم ها را از بین ببرند و بعد انتخابات دوباره تحریم ها را بیشتر کنند.

 

وزیر سابق وزارت اطلاعات با اشاره به اینکه علی‌رغم توطئه‌های و برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای جلوگیری از رشد  انقلاب ، اما انقلاب مسیر خود را همچنان ادامه می دهد، اظهار داشت: اسلام هراسی در جهان به دلیل رشد اسلام ناب محمدی(صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) است.

 

حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه آمریکا و استکبار در حال فروپاشی هستند و ۱۳ میلیون و مقاله توسط اندیمشندان و دولتمردان امریکایی در اینترنت ثبت شده که این موضوع را تایید می کنند، افزود:  اکثر مقاله‌ها علت فروپاشی آمریکا را انقلاب اسلامی ذکر کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه همه مشکلات و تهدیدهای دشمنان در طول این چهل سال به دلیل ولایتمداری مردم ایران بوده است، گفت: دشمن در صدد است تا ولایت را دچار خدشه کند ولی ملت همیشه در صحنه و لایت مدار ایران این اجازه را به دشمن نمی دهند.

 

وزیر سابق وزارت اطلاعات با اشاره به اینکه همه مشکلات کشور به تحریمات بر نمی گردد و فقط ۳۰ درصد مشکلات مربوط به تحریمات است، تصریح کرد: اگر ما تحریم هستیم و تحریم‌ها ما را به زانو در آورده پس چگونه ماشین‌های مدل بالا به داخل کشور می‌آیند.

 

حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه به گفته وزیر صنعت سال گذشته بیش از ۱۰۰هزار خودرو وارد کشور شده است، خاطرنشان کرد:» برخی از این خودروها بالای ۴ میلیارد تومان ارزش دارند، اگر تحریم هستیم پس چگونه این خودروها وارد کشور شده اند.

منبع:واران خبر

انتهای پیام/4156


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads