کد خبر: 138396 - تاریخ: دوشنبه، 1 می 2017 - 14:38

نماینده مردم رشت در مجلس:

فیش های حقوقی کارگران سبب شرمندگی است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از وجود مشکلات کارگری در جامعه گفت: فیش‌های حقوقی کارگران که به بنده نشان می‌دهند سبب شرمندگی است.

به گزارش خوبان، محمدصادق حسنی ظهر امروز در تجمع کارگران و بازنشستگان گیلان در مقابل خانه کارگر تشکیلات این استان با تبریک روز کارگر اظهار کرد: امیدوارم روزی شاهد شادی و نشاط بین کارگران باشیم.

وی ادامه داد: بنده به نمایندگی از دولت با کارگران صحبت نمی‌کنم بلکه یک کشاورززاده و کارگر هستم و به منظور برطرف کردن مشکل کارگران و دفاع از حقوق همنوع خود حضور پیدا کردم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از وجود مشکلات بسیار کارگری متأسفم، تصریح کرد: فیش‌های حقوقی کارگران که به بنده نشان می‌دهند سبب شرمندگی است و حقوق یک‌میلیون تومانی کارگران و بازنشستگان را درک می‌کنم.

حسنی به دغدغه معاش کارگران و بازنشستگان اشاره کرد و گفت: پس از 30 سال تلاش با حقوق بازنشستگی یک‌میلیون تومانی نمی‌توان زندگی را اداره کرد و طبق قانون کار باید افزایش حقوق کارگران متناسب با تورم و هزینه‌های زندگی باشد.

وی با اشاره به اینکه مشکل حقوق کارگران و بازنشستگان وجود دارد، بیان کرد: درآمد دولت باید در نظر گرفته شود و میانگین قیمت فروش نفت در سال گذشته به بشکه‌ای 44 دلار رسیده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌ها در نظام جمهوری اسلامی ایران را امنیت عنوان کرد و یادآور شد: امنیت ایران قابل مقایسه با کشورهای دیگر نیست و برخی از بین بردن امنیت کشور را هدف رفتند و جامعه کارگری این اجازه را به آنها نمی‌دهد.

انتهای پیام/326


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads