کد خبر: 138371 - تاریخ: دوشنبه، 1 می 2017 - 08:17

ناگفته هایی خواندنی از خانواده کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری

تا انتخابات ریاست جمهوری زمان کمی باقی مانده است در کنار آشنایی با برنامه های نامزدها، دانستن اطلاعات حداقلی در مورد خانواده های آنان خالی از لطف نیست.

به گزارش خوبان، تا انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم زمان زیادی باقی نمانده است انتخابات این دوره شش کاندیدا دارد در کنار آشنایی با برنامه های نامزدها، دانستن اطلاعات حداقلی در مورد خانواده های آنان خالی از لطف نیست.
سید مصطفی آقا میرسلیم
میرسلیم در سال 49 ازدواج کرده ماحصل ازدواجش دو فرزند دختر به نامهای مریم و مرضیه و یک پسر بنام مهدی است.
ناگفته هایی خواندنی از خانواده کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری
پسر میرسلیم در مورد نحوه ازدواج پدر و مادرش به خبرنگار ما گفت پدرم در فرانسه تحصیل میکرد به مادر بزرگم گفته بود برایش همسری مناسب پیدا کند مادر بزرگم بنا بر خصوصیات اخلاقی پدرم، مادر من را برایش انتخاب کرد مراسم ازدواجشان هم زود سر گرفت و باهم به فرانسه برگشتند.
مهدی میرسلیم  لیسانس کتابداری دارد، در سازمان صداوسیما کار میکند و ازدواج کرده که ماحصل این ازدواج یک پسر و یک دختر است.

مریم میرسلیم دکتری حقوق جزا دارد در یک دفتر قضایی کار میکند، متاهل است و هنوز فرزندی ندارد. مرضیه میرسلیم فوق لیسانس شیمی دریایی دارد و سردبیر یک مجله تخصصی است، متاهل است و یک پسر دارد.

اسحاق جهانگیری کوشایی
ناگفته هایی خواندنی از خانواده کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری
کاظم چهره گشا رئیس دفتر جهانگیری طی گفتگویی با ما گفت: آقای جهانگیری چهار فرزند دارد دو دختر و دو پسر، دخترانش ازدواج کرده اند. پسر بزرگش دکتری دارد و پسر کوچکش هم دانش آموز است یک دخترش فوق لیسانس و دیگری لیسانس دارد.
جهانگیری پدر بزرگ هم شده  یک نوه پسر 5 ساله دارد. ازدواج دخترانش فامیلی و یا سیاسی نبوده بلکه ازدواجشان از طریق محیط دانشگاهی صورت گرفته است.
همسر جهانگیری فوق لیسانس دارد در عرصه سیاسی هم فعالیت چندانی از وی شاهد نبودیم فقط به ما گفتند که وی در بنیاد خیریه و  NGO فعال است.
حسن روحانی

در مصاحبه با روزنامه ای گفته شده که روحانی با دختر خاله اش در سال 48 ازدواج کرده است.
در مورد ازدواجش خانواده اصرار بر ازدواج داشتند پدرم اصرار کرد مادرم هم همینطور، من هم خیلی بی میل نبودم و آمد و قبول کردم.

نام همسرش صاحبه عربی و خانه دار است و گفته شده تحصیلات متوسطه دارد.

ناگفته هایی خواندنی از خانواده کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری
3 دختر و 2 پسر دارد البته یک پسرش در سال 76 فوت کرده است یکی از دخترانش به همراه خانواده مقیم اتریش است یکی از سفرهای روحانی به اتریش که هم زمان با مذاکرات استانبول بود با حاشیه هایی همراه بود به گونه ای که دفتر مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام که آن زمان ریاستش بر عهده روحانی بود طی اطلاعیه ای اعلام کرد، سفر روحانی به اتریش خانوادگی بوده است.
سید ابراهیم رئیسی
ناگفته هایی خواندنی از خانواده کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری
رئیسی با دختر آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد ازدواج کرده است همسرش دکتری فلسفه و تعلیم و تربیت دارد دانشیار و رئیس پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی است، دو دختر و دو نوه دارد.
محمدباقر قالیباف
در سایتها آمده که قالیباف در سال 61 و در سن 21 سالگی ازدواج کرد همسرش زهرا سادات مشیر، زنی از محله طرقبه مشهد است صیغه عقدشان را امام (ره) خوانده که حاصل این ازدواج الیاس، اسحاق و مریم است.
همسر قالیباف دکتری جامعه شناسی دارد گفته شده شعر می گوید و نقاشی می کند.
ناگفته هایی خواندنی از خانواده کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری
الیاس قالیباف فرزند ارشد خانواده و دانشجوی مدیریت فرهنگی است می گوید در یک مجتمع آموزشی کار میکنم و گفته شده با دختر یکی از فرماندهان سپاه ازدواج کرده که 2 فرزند دارد.

می گویند مریم قالیباف با پسر یکی از همرزمان پدرش ازدواج کرده و در دانشگاه تهران درس خوانده. اطلاعات چندانی از پسر دیگر قالیباف در دست نداریم.

سید مصطفی هاشمی طبا

ناگفته هایی خواندنی از خانواده کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری
هاشمی طبا در مورد ازدواجش گفته که به صورت سنتی ازدواج کردم همسرم را یکی از دوستانم  معرفی کرده است. مهریه همسرم یک سکه است سه فرزند دارم و دو دختر و یک پسر. دختر بزرگم خانه دار و دختر کوچکم مهندس معمار است و تقریبا بیکار است پسرم فوق لیسانس دارد و در یک موسسه بین المللی کار میکند. دو فرزندم متاهل اند و مراسم ازدواجشان هم ساده برگزار شده است.
 منبع: باشگاه خبرنگاارن
انتهای پیام/

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads