کد خبر: 13815 - تاریخ: چهارشنبه، 5 دسامبر 2012 - 22:25

راه‌اندازی ستاد ویژه خبری دهه فجر گیلان

خوبان خبر: ستاد ویژه خبری دهه فجر گیلان در این کمیته تشکیل و مسئولیت تهیه، تنظیم و ارسال اخبار، گزارش‌ها و مصاحبه‌های تخصصی ستاد دهه فجر استان را بر عهده دارد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، فاطمه سادات ثابت عصر امروز در نخستین نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر استان در محل استانداری گیلان با تاکید بر ارائه دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهار کرد: ستاد ویژه خبری دهه فجر گیلان در این کمیته تشکیل و مسئولیت تهیه، تنظیم و ارسال اخبار، گزارش‌ها و مصاحبه‌های تخصصی ستاد دهه فجر استان را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه کمیته‌های 16 گانه شهرستانی ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر نیز در حال راه‌اندازی است، افزود: مسئولیت انتخاب مدیران کمیته‌های شهرستانی طبق شرایط و ضوابط اعلامی به فرمانداران واگذار شده است.

رئیس کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان گفت: مدیون شهدای انقلاب اسلامی هستیم و فعالیت در حوزه رسانه‌ای دهه فجر یک تکلیف و وظیفه شرعی برای تمام اصحاب رسانه گیلان و کشور است.

وی با تاکید بر حضور پرشور خبرنگاران شهرستانی و مرکز استان برای پوشش اخبار دهه فجر، تصریح کرد: ویژه‌نامه‌های فجر انقلاب اسلامی به صورت مکتوب و دیجیتال منتشر می‌شود.

ثابت، فعال کردن رسانه‌های صوتی، تصویری، مکتوب، پایگاه‌های خبری، تحلیلی، انعکاس اطلاعیه‌ها و بیانیه‌ها و اعلام مواضع ستاد، برنامه‌ریزی و انجام هماهنگی لازم به منظور نقش‌آفرینی رسانه‌ها در انعکاس شایسته جلوه‌های باشکوه حضور مردم در مراسم‌های دهه فجر، برگزاری نشست‌های خبری و … را از مهم‌ترین ماموریت‌های کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان عنوان کرد.

وی با اشاره به صدور فراخوان ایده‌پردازی توسط دبیرخانه کمیته مذکور، خاطرنشان کرد: تمام اصحاب رسانه گیلان می‌توانند نظرها، ایده‌ها و پیشنهاداهای خود را در حوزه گسترش فعالیت‌های رسانه در دهه فجر به دبیرخانه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان ارسال کنند.

در نشست مذکور، یوسف گلشن مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری گیلان، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، محمدعلی انتظام مسئول روابط عمومی صدا و سیمای گیلان، محمدحسین منسومی مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، اسماعیل یحیی‌پور سرپرست خبرگزاری ایسنا در گیلان، امیرحسین کبیری مدیر خبرگزاری ایرنا در گیلان و سمیه اکبرپور سردبیر خبرگزاری شبستان در گیلان جزو اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی معرفی شدند.

شهرام درویشی نیز دبیر و قائم مقام کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان و هادی طوماری عضو و مسئول ستاد ویژه خبری این کمیته منصوب شدند.

در این نشست در باره دستورات جلسه تبادل نظر شد و برگزاری چند نشست با اصحاب رسانه‌های مکتوب و مجازی، ساماندهی خبرنگاران دهه فجر و.. به تصویب رسید.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads