کد خبر: 138106 - تاریخ: پنج‌شنبه، 27 آوریل 2017 - 12:20

آنچه در خندوانه گذشت؛

روایت بازیگر مختارنامه از اتفاقی که زندگی‌اش را تغییر داد/ اگر بهنار جعفری بازیگر نبود، چه می‌کرد؟ +

رامبد جوان شب گذشته میزبان بهناز جعفری بود.

به گزارش خوبان، رامبد جوان شب گذشته با میزبانی از بهناز جعفری بازیگر سینما و تلویزیون، بلافاصه پس از شروع برنامه به قرعه کشی حضار داخل سالن استودیو پرداخت.

بهناز جعفری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با حضور در برنامه خندوانه در ابتدا ضمن سلام و احوال پرسی، درخصوص فعالیت اخیر خود در سریال «لبخند رخساره» و «نفس» و همچنین پخش این دو مجموعه تلویزیونی در ماه مبارک رمضان گفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 25 سال است در عرصه بازیگری حضور دارد، پیرامون بیماری ام اس و علایم این بیماری بیان کرد: پیش از مبتلا شدن کاملا با بیماری ام اس غریبه بودم؛ ولی در برخورد با بیماری آنقدر اتفاق خوبی برایم افتاد که به خدا نزدیکتر شدم و بعد از چهل سال چشم دلم رو به جهان باز شد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «آب پریا» افزود: حالم الان خوب است و وقتی خسته می شوم، این بیماری تشدید می شود و بعد از این اتفاق خستگی و استرس برایم مفهوم تازه ای پیدا کرد.

جعفری عنوان کرد: آگاهی جامعه ما نسبت به این بیماری زیاد نیست. بعد از مبتلا شدن خیلی تلاش کردم که گونه های مختلف ام اس را به بقیه بشناسانم.

وی با اشاره به شیطنت های دوران کودکی خود، از فوت ناگهانی عارف لرستانی گفت و رو به دوربین از تمام کسانی که دلشان را شکانده و عصبانی کرده است، عذرخواهی کرد.

جعفری اظهار داشت: من 12 تا شغل دارم که اگر روزی بازیگر نبودم، حتما تجربه پیشه هایی مثل غسالی، رفتگری، راننده تاکسی و … را تجربه می کنم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی مختارنامه با بیان اینکه اگر رییس جمهور بودم، شادی ملت برایم مهم بود، گفت: من به عنوان نماینده کوچک جامعه هنری، به حتم از هنرمندان حمایت خواهم کرد؛ چون حمایت از هنرمندان حمایت از مردم است و هر وقت اتفاق خوبی در این عرصه رقم بخورد ملت ما شادتر هستند و من به عنوان یک رییس جمهور دوستدار شادی ملت هستم.

وی با بیان اینکه یکی از آرزوهایم ساخت کار کودک در عرصه تئاتر است، قول داد تا با 20 نفر از بچه های معلول بی سرپرست و بد سرپرست به بازدید از گنبد مینا برود و آسمان را رصد کند.

جعفری در پایان از گلچهره سجادیه و مهدی هاشمی به عنوان مهمان در برنامه خندوانه دعوت کرد.

همچنین در پایان برنامه شقایق دهقان به عنوان کمدین به روی صحنه حاضر شد و با مضمون نگرانی های مادرانه به استندآپ کمدی پرداخت.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads