کد خبر: 138077 - تاریخ: پنج‌شنبه، 27 آوریل 2017 - 08:34

تهران پاکستان را مسئول حادثه می داند؛

تعداد شهدای حادثه تروریستی میرجاوه به ۱۰نفر رسید/انتشار نام شهدا

تعداد شهدای حادثه تروریستی میرجاوه در منطقه صفر مرزی سیستان و بلوچستان به ۱۰ تن رسید.

به گزارش خوبان، چهارشنبه شب در پی کمین تروریست‌ها در نقطه صفر مرزی ایران با پاکستان ۱۰ تن از مرزبانان پاسگاه «میل ۱۰۰» از گروهان «چاهندو» منطقه میرجاوه سیستان و بلوچستان حین گشت‌زنی ‌به شهادت رسیدند.

در این حادثه تروریستی که گروهک تکفیری‌، تروریستی جیش‌الظلم مسئولیت آن را برعهده گرفته است، ستوان سوم حمیدرضا جهانتیغ، ستوان سوم علی پودینه و ستوان سوم محسن دایی‌زاده از پرسنل کادر نیروی انتظامی به شهادت رسیدند.

همچنین سربازان وظیفه حجت کاظمی، صادق خدادادی، امیر مکاری، مهدی امینی، حسین طاهریان، داوود باشتنی و یک نفر دیگر از سربازان به‌علت شدت جراحت وارده به شهادت رسیدند که هنوز نام نفر آخر اعلام نشده است.

به گزارش مهر، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی درباره این حادثه تروریستی گفته است : شلیک‌ها به سمت مرزبانان کشورمان از داخل خاک پاکستان انجام شده و بررسی‌های ما نشان می‌دهد که این اقدام به وسیله سلاح‌های دوربرد انجام شده است.

منتظرالمهدی با تاکید بر اینکه مسوولیت این اقدام بر عهده دولت پاکستان است مراتب اعتراض خود را نسبت به عملکرد این کشور اعلام کرده و رسیدگی به این موضوع از سوی مسوولان خبر داد.

منبع:مهر

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads