کد خبر: 137944 - تاریخ: سه‌شنبه، 25 آوریل 2017 - 09:07

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

صندوق‌های بازنشستگی در وضعیت آشفته‌ای قرار دارند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: صندوق‌های تامین اجتماعی نسبت به دیگر صندوق‌ها وضعیت بهتری دارند و در مقایسه با آن صندوق بازنشستگی کشور وضعیت مناسبی ندارد.

به گزارش خوبان، مهرداد بائوج لاهوتی  درباره ساماندهی و پایش مالی صندوق‌های بازنشستگی اظهار داشت: صندوق بازنشستگی کشور وضعیت مناسبی ندارد و نتوانسته ‌عملکرد موفقی از خود ارائه دهد.

وی با بیان اینکه عملکرد صندوق‌های تامین اجتماعی نسبت به دیگر صندوق‌ها بهتر است اذعان داشت: صندوق‌های بازنشستگی با توجیح اقتصادی مناسب و جذب منابع می‌توانند از سرمایه صاحبان سهام خود که بازنشستگان هستند به‌خوبی استفاده کنند.

لاهوتی در جهت رفع مشکلات صندوق‌های بازنشستگی گفت: دولت با پرداخت بدهی‌های خود به صندوق بازنشستگان و صندوق با جذب منابع و سرمایه‌گذاری در هر منابعی که سود بیشتری دارد می‌تواند موجب درآمدزایی و برطرف کردن مشکلات خود شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقوع سیل در آذربایجان شرقی گفت: کشور ما همواره تحت تاثیر حوادث طبیعی قرار داشته که 3 اصل پیش‌بینی، پیشگیری و آموزش در دفع و کاهش هزینه‌ها موثر است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیریت و نظارت واحد در وقوع حوادث طبیعی، آموزش و فرهنگ‌سازی می‌تواند نقش مهمی در کاهش و کنترل هزینه‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads