کد خبر: 137939 - تاریخ: سه‌شنبه، 25 آوریل 2017 - 00:17

تکواندوکاران خمامی قهرمان آسیا:

سطح کیفی مسابقات آسیایی تفاوت چندانی با مسابقات جهانی ندارد

تکواندوکاران دختر گیلانی که عنوان قهرمانی آسیا را کسب کردند ، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا سطح کیفی مسابقات آسیایی را هم طراز با مسابقات جهانی دانستند.

به گزارش خوبان: مبینا نژاد کته سری عصر دوشنبه در خصوص مسابقات آسیایی گفت: خوشبختانه سطح کیفی مسابقات آسیایی که در قزاقستان جریان داشت ، بسیار بالا بود و تکواندوکاران خوبی حضور داشتند.
وی که مدال طلای این دوره از رقابت ها را تصاحب کرد، افزود: البته سطح کیفی مسابقات نوجوانان آسیا نسبت به رقابت های سال های گذشته تفاوت داشته و از سطح کیفی بالاتری برخوردار بود.
وی که عنوان قهرمانی جهان را نیز دراختیار دارد ، ادامه داد: در رقابت های جهانی، کشورهای محدودتری حضور می یابند اما در رقابت های آسیایی کشورهای بیشتری می توانند شرکت کنند که البته اکثر آنان در رشته تکواندو از تبحر خاصی برخوردار هستند.
وی در مورد مسابقات آسیایی قزاقستان نیز بیان کرد: خوشبختانه در این دوره از رقابت هانیز توانستم برابر حریفانی از کشورهای تایلند ، تایوان و کره جنوبی به برتری برسم و عنوان قهرمانی و مدال طلای این دوره از رقابت ها را کسب کنم.
وی اضافه کرد: البته پس از اتمام این دوره از رقابت ها، باید خود را همچنان آماده نگهدارم تا در رقابت های جهانی 2018 حضور یابم که امیدوارم در آن دوره از مسابقات نیز انتخاب شوم و بتوانم دوباره مدال طلا را کسب کنم.
مبینا نژاد تکواندوکار گیلانی در رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان که در کانادا برگزار شده بود ، با غلبه برابر تمامی حریفان خود علاوه برکسب مدال طلا و عنوان قهرمانی جهان، به دلیل ندادن حتی یک امتیاز به حریفان خود ، صاحب رکورد جهانی شد و نامش در کتاب گینس ثبت شد.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/32147


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads