کد خبر: 137885 - تاریخ: دوشنبه، 24 آوریل 2017 - 12:41

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

رشته طب سنتی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان راه‌اندازی می‌شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در آینده‌ای نزدیک برای گسترش دانش طب سنتی، کلاس‌های آموزشی و جذب دانشجو در زمینه PHD طب سنتی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خوبان، حسین اتحاد صبح امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه شورای راهبردی گیاهان دارویی از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در استان راه اندازی شده است اظهار داشت: این اقدام در راستای گسترش گیاهان دارویی در گیلان و پیشتاز شدن در این عرصه است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه مدیریت طب سنتی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان از سوی وزارت بهداشت در اختیار این دانشگاه قرار داده شده است افزود: مدیریت طب سنتی اواخر سال گذشته به چارت مدیریتی دانشگاه اضافه شد.

اتحاد از راه اندازی رشته طب سنتی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبرداد و تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک برای گسترش دانش طب سنتی، کلاس‌های آموزشی و جذب دانشجو در زمینه PHD طب سنتی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان راه اندازی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در سال‌های گذشته رشته طب سنتی در دانشگاه علوم پزشکی تعریف نشده بود خاطرنشان کرد: در حال حاضر افرادی که در پزشکی عمومی فارغ التحصیل می‌شوند می‌توانند در زمینه دکترای طب سنتی تحصیل کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان گیلان تنها یک پزشک متخصص طب سنتی و یک داروساز طب سنتی وجود دارد بیان داشت: بازدید و بررسی عملکرد و مراکز فعالیت کننده طب سنتی گیلان در دستور کار است.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads