کد خبر: 13786 - تاریخ: چهارشنبه، 5 دسامبر 2012 - 19:45

تغییر استانداران گیلان،مازندران وگلستان در دولت و وزارت کشور مطرح شده است

خوبان خبر: این نماینده گیلانی که خواست نامش فاش نشود، گفت :خبرهایی از تغییر استاندار سه استان شمالی که متأسفانه شامل گیلان هم می شود، وجود دارد؛ وی نه تنها خبر این تغییرات را تأیید نمود بلکه از مطرح شدن این بحث در دولت و وزارت کشور خبر داد.

به گزارش خوبان به نقل از 8 دی، در پی انتشار اخبار و شایعاتی در زمینه تغییر استانداران گیلان ،مازندران و گلستان ، ۸دی گفتگوهایی را با افراد و مسئولین مختلف استان انجام داد.

علی رغم شایعه خواندن منابع نزدیک به استانداری ،یکی از نمایندگان مجلس در گفتگو با این پایگاه خبری بحث تغییر استاندار گیلان را جدی دانست.

این نماینده گیلانی که خواست نامش فاش نشود، بیان داشت: وقوع این اتفاق (تغییر استاندار سه استان ساحلی خزر) محتمل است. وی در پاسخ سوال خبرنگار ۸دی که با تعجب سوال نمود، حتی گیلان؟! پاسخ داد :بله ، گاهی از مواقع آقای احمدی نژاد کارهای عجیب و غریبی انجام میدهند.

وی افزود: من خبر سایت تابناک را نخوانده ام، ولی از این موضوع اطلاع دقیق دارم؛ اگرچه این خبر غیر قابل استناد است اما بحثهایی از تغییر استاندار سه استان شمالی که متأسفانه شامل گیلان هم می شود، وجود دارد . البته بنده نه تنها خبر این تغییرات را تأیید می کنم بلکه از مطرح شدن این بحث در دولت و وزارت کشور نیز خبر دارم.

این نماینده گیلانی تغییرات پی درپی دولت در روزهای پایانی عمر خود را نشانه تلاش جهت پیدا کردن راهکاری سیاسی برای نجات خود، و همچنین مدیریت انتخابات دانست و در ادامه افزود: البته مردم این مسائل را تعقیب می کنند و اگر کسی از منصبی سوء استفاده کند یقیناً به وی اقبالی نشان نمی دهند.

وی دلیل این تغییر را مباحث انتخاباتی دانست و اظهار کرد: از آنجا که گرایش استاندار گیلان به سمتی غیر از خط سیاسی نزدیک به دولت است، لذا برداشت این جریان این است که هاشم نیا در زمان انتخابات به همان خط فکری خود تمایل پیدا خواهد کرد، بنابراین دولت تصمیم به برکناری وی گرفته است.

مطالب مرتبط:

منابع خبری از تغییر قریب الوقوع استانداران استان‌های ساحلی خزر خبر می‌دهند.

 

انتهای پیام/س.د

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads