کد خبر: 137832 - تاریخ: یکشنبه، 23 آوریل 2017 - 21:08

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان:

امکانات دولتی در استان گیلان به نفع جریانی خاص در حال مصادره است

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: در استان گیلان شاهد این هستیم که امکانات دولتی به نفع جریان خاصی در حال مصادره است و این مسئله با اصل بی‌طرف بودن دولت در تناقض است.

به گزارش خوبان، نظرعلی علیزاده عصر امروز در کانون کارگری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان در رشت با تاکید بر اینکه دولت به‌عنوان برگزار کننده انتخابات باید بی‌طرفی خود را حفظ کند، اظهار داشت: متاسفانه در گیلان شاهد این مهم نیستیم و امکانات دولتی به نفع جریان خاصی در حال مصادره است و این مسئله با اصل بی‌طرف بودن دولت در تناقض است.

وی با بیان اینکه حضور در شهرستان‌ها به بهانه‌هایی مانند همایش “رای اولی” و “همایش مشارکت حداکثری” بازی برای جمع‌آوری آراست، تاکید کرد: مسئولان نباید با دادن وعده‌های سر خرمن، افکار عمومی را از واقعیت‌ها دور کنند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به وعده‌های عملی نشده دولت تدبیر و امید، خاطرنشان کرد: مردم مسائل مهم اقتصادی همچون تعطیلی کارخانه های صنعتی، بیکاری، رکود اقتصادی و.. را نخواهند بخشید.

علیزاده در ادامه با یادآوری وظیفه هیات نظارت بر عملکرد کاندیداهای ریاست جمهوری، تاکید کرد: انتظار می‌رود اینگونه رفتارها از نگاه تیز بین هیئت‌های نظارت پنهان نماند و انتظار مردم برخورد با هرگونه تخلف انتخاباتی است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه  برای رفع تمام مشکلات اقتصادی، بهبود وضع معیشت و کاهش بیکاری باید روحیه انقلابی داشت، افزود: ان شاالله با «نه» مردم به وضعیت کنونی و انتخاب چهره‌ای انقلابی و اصلح، گام‌های موثری جهت حل مشکلات نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشته شود.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads