کد خبر: 137771 - تاریخ: یکشنبه، 23 آوریل 2017 - 15:44

صبح امروز :

جلسه شورای آموزش و پرورش خشکبیجار برگزار شد

همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) یکصدو سی و چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش خشکبیجار برگزار شد.

به گزارش خوبان؛ همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) یکصدو سی و چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش خشکبیجاردر محل این داره و با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

در ابتدا بعد از تلاوت آیاتی از قرآن مجید و قرائت زیارت عاشورا به مناسبت روز شهادت امام هفتم شیعیان حجت الاسلام زمانی امام جمعه خشکبیجار با تسلیت سالروز شهادت و بیان روایاتی از آن امام بزرگوار،اشاره ای به مناسبت های پیش رو نمود وب ا تبریک مبعث پیامبر اعظم (صل الله علیه وآله وسلم) و هفته بزرگداشت مقام معلم ،خواستار توجه وهمکاری همه مسئولین بخش برای برگزاری بهتر برنامه های آن هفته شد.

در ادامه محمد نژاد رئیس شورا و بخشدار خشکبیجار نیز با تسلیت روز شهادت وتاکید بر آمادگی مسئولین در برگزاری برنامه های بزرگداشت مقام معلم از زحمات همه فرهنگیان به خصوص در برگزاری انتخابات ودیگر برنامه ها تقدیر نمود.

علیجانی رئیس آموزش و پرورش و دبیر جلسه نیز با تشکر از همکاری همه مسئولین و حمایتهای امام جمعه ،اعلام آمادگی فرهنگیان در کمک به پیشبرد برنامه های بخش به ویژه انتخابات را بیان نمود.د

در ادامه بعد از شنیدن نظرات حاضرین در جلسه ،مواردی با موضوعات مختلف آموزشی و پرورشی با محوریت هفته بزرگداشت  مقام معلم و همکاری در برگزاری انتخابات ه تصویب اعضا رسید.

انتهای پیام/236


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads