کد خبر: 137721 - تاریخ: شنبه، 22 آوریل 2017 - 18:49

وبلاگ "یادداشت های یک دختر چادری" نوشت:

افسردگی روحی با چادر مشکی توهمی بیش نیست!

خانمی که بدون چادر هر هفته با یک نوع لباس و رنگ و با خرج کردن پول زیادی برای انواع آرایش در نظر میگیریم به مراتب از نظر اقتصادی چادر با صرفه تر است.بلکه آن خانم هایی که دائم به چادر اشکال میکنند گاهی مانتوهایشان چندین برابر قیمت یک چادر است

به گزارش خوبان، وبلاگ “یادداشت های  یک دختر چادری” نوشت:

 

به توکل نام اعظمت…با اجازه ی خدا…

ابتدا میلاد آقا امام رضا(ع) رو هر چند که یکم دیر شده..خدمت تمامی دوستان تبریک عرض میکنم…

تو این پست میخوام راجع به سوال یکی از خوانندگان وبلاگ کمی بیشتر بحث کنم!

هفته پیش یکی از دوستان سوالی رو پرسیده بودن که منم امروز مفصل پاسخشون رو میدم…

سوال: برخی میگویند اولا چادر گران است و مانتو از نظر اقتصادی با صرفه تر است و ثانیا: رنگ مشکی باعث بوجود آمدن انواع ناراحتیهای روانی و افسردگی میگردد پس بهتر است چادر مشکی به چادر صورتی و رنگ های متنوع تبدیل گردد…!! نظر شما چیست؟ آیا چادر مشکی افسردگی می آورد؟

جواب:

اولا: وقتی یک زن چادری را که در طول یک یا دو سال یک چادر بیشتر لازم ندارد با خانمی که بدون چادر هر هفته با یک نوع لباس و رنگ و با خرج کردن پول زیادی برای انواع آرایش در نظر میگیریم به مراتب از نظر اقتصادی چادر با صرفه تر است.بلکه آن خانم هایی که دائم به چادر اشکال میکنند گاهی مانتوهایشان چندین برابر قیمت یک چادر است.

ثانیا: مگر دختر یا زن چادری میخواهد همیشه چادر سرش نماید تا رنگ مشکی اثر منفی از جهت روانی بر وی داشته باشد،بلکه چادر را برای اوقات کمی که در بیرون از منزل هست استفاده میکند و در درون خانه و در مکانی که نامحرم نیست میتواند از لباس های خوش رنگ و مناسب استفاده کند و اسلام هم روی این موضوع تاکید نموده است.

ثالثا: اگر رنگ مشکی اینقدر خطرناک است چطور شما در میهمانی ها و پارتی های خصوصی خود تیپ مشکی میزنید؟!!

رابعا: اگر این حرف شما صحت داشته باشد باید همه خانم های بد حجاب و زنانی که از انواع اقسام لباس ها و رنگ ها در خیابان استفاده میکنند و نظر مردان بویژه جوانان لاابالی را به خود خیره میکنند باید از نظر روانی و روحی سالمترین زنان باشند و از نظر اجتماعی و اخلاقی و مشکلات خانوادگی مانند طلاق و … کمترین ناراحتی نداشته باشند.در حالی که در آمار و حقایق خانم ها ،غیر از این است و اصلا بر مبنای نظر شما جوامع غربی باید شاداب ترین و سالم ترین مردم را از نظر روحی و اخلاقی داشته باشند..در حالیکه همه می دانند و خود غربی ها هم بارها اعتراف کرده اند که کشور های غربی بالاترین آمار را از نظر مشکلات اخلاقی و روحی در بین جوامع دارند.

خامسا: اگر رنگ مشکی این آثار منفی را دارد باد در آفریقا یک آدم سالم از نظر روانی پیدا نشود! در حالی که مردم شریف و سیاه پوست آفریقا از جمله بلال حبشی موذن رسوا خدا(ص)  از نظر روانی و اخلاقی و صفا و محبت به مراتب بالاتر از مردم فرنگ و پیروانش هستند.

و هزاران دلیل دیگر …..

انشالله اگر خدا بخواهد در پست بعد رنگ مشکی رو از نظر روانشناسی مورد بحث قرار خواهم داد.

 

 

انتهای پیام/25


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads