کد خبر: 137677 - تاریخ: شنبه، 22 آوریل 2017 - 08:20

استاندارگیلان:

همگان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تأثیرگذار باشند

استاندار گیلان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: همگان باید برای تحقق این مهم و برگزاری انتخاباتی پرشور، تاثیرگذار باشند.

به گزارش خوبان، محمدعلی نجفی عصر جمعه در مراسم آغاز نشست سه روزه مسئولان ستادی و استانی دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در بندرانزلی اظهار کرد: کانون های فرهنگی مساجد تاثیر بسزایی در افزایش حضور مردم در پای صندوق های رای دارند.
وی افزود: مسئولان برگزاری انتخابات کشور نیز در تلاش برای فراهم سازی زمینه های برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم هستند تا مردم در فضای امن کشور، با اعتماد بر اینکه آراء حاصله از صندوق ها متعلق به خودشان است، در انتخابات شرکت کرده و مایوس نشوند.
نجفی تاکید کرد: با ایجاد فضای سالم و امن در برگزاری انتخابات پیش رو ، مردم احساس خواهندکرد که در تصمیم گیری های سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی کشور شریک هستند.
وی با اشاره به رصد انتخابات از سوی رسانه های مختلف بین المللی یادآور شد: تمام کشورهای جهان نظاره گر و منتظرند تا ببینند حضور مردم در انتخابات چگونه شکل می گیرد و انتظار می رود ملت ایران و خصوصاً مردم گیلان در فضایی با نشاط و پرشور سیاسی و در ساعات اولیه برگزاری انتخابات در پای صندوق های رأی حضور یابند.
استاندار گیلان با اشاره به نقش مساجد در تربیت همه اقشار جامعه خصوصا جوانان تاکید کرد: کانون های فرهنگی مساجد متعلق به همه جناح ها و اندیشه هاست و باید شرایط و انگیزه لازم برای حضور هرچه بیشتر جوانان در مساجد فراهم شود.
نجفی در ادامه با اشاره به تاسیس 863 کانون فرهنگی و هنری در مساجد گیلان یادآور شد : علاوه بر برگزاری کنگره بی نظیر هشت هزار شهید گیلان در اردیبهشت ماه سال گذشته، مسابقات قرآنی کشور نیز با حضور یک هزار و 200 میهمان در گیلان برگزار شد.
وی با اشاره به اجرای طرح سه هزار مسجد، سه هزار کتابخانه در گیلان افزود: مرحله اول تجهیز این طرح در گیلان در اولویت برنامه های فرهنگی استان قرار دارد.
استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنان خود به توفیقات دولت یازدهم اشاره و اظهار کرد: بر اساس گزارش مرکز آمار ایران و همچنین مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، توفیقات و توسعه خوبی در استان حاصل شده است.
وی تصریح کرد: جای خوشحالی است که گیلان در بخش های مختلف توسعه عمرانی جزء 10 استان کشور به شمار می رود در حالیکه در طول سال های گذشته، گیلان در این بخش در ردیف استان های آخر بود.
نجفی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در گیلان و در دولت تدبیر و امید از 15.6 درصدی در اواخر سال 91 به 11 درصد در اواخر سال 95 گفت: استان گیلان پس از 14 سال موفق به کسب میانگین نرخ بیکاری کشوری شد و توانست از جایگاه پنجمین استان بیکار کشور در سال 92 به بیستمین استان بیکار کشور بهبود یابد .
وی یادآور شد : کاهش میانگین نرخ 1.3 بیکاری در هر سال ، بیانگر میزان تلاش همه خدمتگزاران به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در این دولت است.

انتتهای پیام/11


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads