کد خبر: 137501 - تاریخ: پنج‌شنبه، 20 آوریل 2017 - 08:44

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع:

ناو موشک‌انداز سپر در دریای خزر به آب انداخته می‌شود

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: ناو موشک‌انداز «سپر» به عنوان چهارمین ناو موشک‌انداز ساخت متخصصان داخلی در شمال کشور خردادماه امسال در دریای خزر به آب انداخته می‌شود.

به گزارش خوبان، دریادار امیر رستگاری در دیدار با محمدعلی نجفی استاندار گیلان با اشاره به فعالیت صنایع دریایی شهید تمجیدی در بندر انزلی اظهار کرد: صنایع دریایی شهید تمجیدی یکی از مراکز مهم سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع است و بیش از 400 هزار قطعه در آن استفاده می‌شود و می‌تواند بازار کار گسترده‌ای برای شهرک صنعتی استان فراهم کند.

وی، راهبرد وزارت دفاع را تجهیز دفاع کشور و حمایت از تولید ملی و اشتغال عنوان کرد و افزود: وزارت دفاع به غیر از تولید امنیت به تولید ثروت، کار و اشتغال توجه دارد ضمن اینکه آمادگی کامل برای تامین نیاز شناورهای گردشگری و شیلاتی گیلان و انواع یدک کش‌ها را داریم.

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع از به آب‌انداختن چهارمین ناو موشک‌انداز ساخت متخخصان داخلی در این سازمان در دریای خزر خبر داد و بیان کرد: اوایل خردادماه سال جاری ناوموشک‌انداز سپر به آب انداخته می‌شود.

استاندار گیلان نیز در دیدار مذکور گفت: بخشی از افتخارهای نظام و دولت مربوط به مجموعه پر تلاش وزارت دفاع بوده و دولت برای حمایت و پشتیبانی از بنیه دفاعی کشور اقدام‌های درخشانی انجام داده است.

محمدعلی نجفی با بیان اینکه سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در افتخارهای نظام سهیم است، تصریح کرد: به توان کارکنان صنایع دریایی وزارت دفاع در خودکفایی دفاعی و اقتصادی می‌بالیم و بخش بزرگی از آن در دولت یازدهم انجام شده است.

وی، مقام معظم رهبری را بهترین مشوق برای خودکفایی اقتصادی و دفاعی خواند و بیان کرد: افتخارات مذکور مربوط به تمام نظام اسلامی است ضمن اینکه کارگروه دریایی با محوریت تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در گیلان تشکیل می‌شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه در زمینه اقتصاد دریامحور تلاش‌های بیشتری در سال جاری انجام می‌شود، یادآور شد: صنایع دریایی وزارت دفاع در شکوفا شدن اقتصاد دریامحور می‌تواند کمک کند و ظرفیت مناسبی برای تقویت این برنامه‌ها است.

نجفی متذکر شد: استان گیلان، دانشگاه‌ها و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان خوبی دارد و می‌تواند در زمینه تقویت اقتصاد دریامحور و گردشگری دریایی با سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع همکاری داشته باشد.

انتهای پیام/84001/آ30


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads