کد خبر: 137343 - تاریخ: سه‌شنبه، 18 آوریل 2017 - 08:45

مدیر حج و زیارت استان گیلان:

زائران حج تمتع برای نقل و انتقال فیش واریزی از طریق دفاتر مجاز اقدام کنند

مدیر حج و زیارت استان گیلان با بیان اینکه زائران حج تمتع برای نقل و انتقال فیش‌های واریزی باید به دفاتر مجاز حج و زیارت مراجعه کنند گفت: زائران خانه خدا مراقب افراد سودجو و کلاهبردار باشند.

به گزارش خوبان، احمد فعال صبح امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه ثبت نام حج تمتع زائران گیلانی همزمان با سراسر کشور از 23 فروردین ماه آغاز شده است اظهار داشت: زائران واجد شرایط می‌توانند برای این فریضه بزرگ ثبت نام کنند.

مدیر حج و زیارت استان گیلان خاطرنشان کرد: زائران می‌توانند با در دست داشتن قبوض واریزی یک میلیون تومانی بانک ملی که تاریخ آن تا 31 تیرماه سال 95 است به شعب مختلف بانک ملی سراسر استان گیلان به منظور پیش ثبت نام حج تمتع اقدام کنند.

وی مبلغ واریزی سفر حج تمتع در بانک مذکور را 10 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: از زائران گیلانی تقاضا می‌شود تا مهلت اعلام شده که به‌مدت 10 روز است اقدام به ثبت نام کرده و این امر را به روزهای پایانی موکول نکنند.

مدیر حج و زیارت گیلان با هشدار به زائران سفر حج تمتع و با اشاره به اینکه برخی در حال تبلیغ کردن برای نقل و انتقال فیش‌‌های ثبت نامی حج تمتع هستند بیان کرد: هر گونه نقل و انتقال فیش‌های ثبت نامی حج تمتع باید از سوی دفاتر مجاز حج و زیارت انجام شود.

فعال با تاکید بر اینکه زائران خانه خدا مراقب افراد سودجو و کلاهبردار در مقوله مذکور باشند تصریح کرد: زائران می‌توانند به منظور اطلاع از آدرس دفاتر مجاز حج و زیارت استان گیلان به سایت این سازمان مراجعه کنند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads