کد خبر: 137240 - تاریخ: دوشنبه، 17 آوریل 2017 - 09:00

با حضور معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان:

همایش رای اولی ها در خشکبیجار برگزار شد + تصاویر

همایش بزرگ رای اولی ها روز گذشته با حضور اکبری معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان درخشکبیجار برگزار شد.

به گزارش خوبان: همایش بزرگ رای اولی ها  روز گذشته با حضور اکبری معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان درسالن اجتماعات منطقه خشکبیجار برگزار شد.

اکبری معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان همایش رای اولی ها،پیرامون انتخابات و نظر جمعی و تصمیم گیری شورایی با توجه به آیات و روایات اسلامی مطالبی را بیان نمود،

وی  در ادامه با اشاره به فرمایشان رهبرکبیرانقلاب که فرموده بودند «میزان رای ملت است» و فرمایشات مقام معظم رهبری «رای حداکثری در انتخابات سبب اقتدار نظام است» بیان داشت معیارهای فرد  اصلح را که قانون مشخص کرده و از ارائه برنامه های نامزدهای انتخابات باید جویا شد.گفت :دموکراسی یک فرایند معین است که خروجی نا معین دارد و ما برای اینکه خروجی معینی داشته باشد باید گفتگو کرد و آگاهانه عمل کرد.

همچنین وی ادامه داد :  عملی صالح است که دشمنان را ناراحت کند لذا انتخابی که دشمنان را عصبانی کند و دوستان خوشحال باشند انتخاب صالح و عمل صالح است.

سپس علیجانی رئیس اداره آموزش و پرورش خشکبیجار ، ضمن خیر مقدم،در خصوص اهمیت انتخابات و حضورحداکثری آحاد ملت درانتخابات مطالبی را بیان نمود.

 

انتهای پیام/852

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads