کد خبر: 137235 - تاریخ: یکشنبه، 16 آوریل 2017 - 20:20

دبیر جبهه مردمی نبروهای انقلاب اسلامی استان گیلان:

کسی که امروز در مقابل این همه انحراف سکوت کند انقلابی نیست

دبیر جبهه مردمی نبروهای انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: با بیان اینکه امروز روز محافظه کاری نیست گفت: کسی که امروز در مقابل این همه انحراف سکوت کند انقلابی نیست.

به گزارش خوبان، نظر علی علیزاده عصر امروز در جمع بانوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ثمره خون هزار شهید است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه یکی از مشکلات نیروهای ارزشی حفظ انسجام است افزود: بزرگترین  دستاورد جبهه مردمی باید  ایجاد همدلی و حفظ انسجام باشد.

علیزاده ادامه داد:  کسانی که حقوق نجومی می گیرند نمی توانند دردی از مردم دوا کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در دست همه ما امانت است افزود: همه باید در تشکیل دولت اسلامی کمک کنیم .

دبیر جبهه مردمی نبروهای انقلاب اسلامی  استان گیلان با بیان اینکه دولت انقلابی و اسلامی در آن فقر و تبعیض وجود ندارد گفت: در جاهایی از نظام  می بینیم برخی ها متاسفانه در حال عقب گرد هستند.
علیزاده با بیان اینکه هرجا توجه به نیروهای مردمی و داخلی شد ما پیشرفت کردیم افزود: پیشرفت هسته ای کشور را مرهون توجه جوانانی همچون احمدی  روشن است.
وی با بیان اینکه  در حال حاضر نظام مقدس جمهوری اسلامی با چالش های فرهنگی ،اقتصادی  و اجتماعی  روبه رو است گفت: علت  این امر زیاده خواهی کسانی است که بجای اینکه به فکر مردم باشند به فکر جیب خود و خانواده هایشان  بودند.
علیزاده با بیان اینکه  وزیری که ۱۵۰شرکت و دارایی بالای ۱۰۰۰میلیارد تومانی دارد به فکر مردم نیست افزود: همین امر باعث می شود که شهرک های صنعتی ما یا تعیطیل یا نیمه تعطیل هستند.
علیزاده با بیان اینکه نگاه دولت فعلی  بیرون  از مرزهاست و هیچ توجه به  نیروی جوانان داخلی ندارد افزود: تا زمانی که این نگاه در کشور حاکم باشد کشور ما پیشرفت نخواهد کرد و مشکل مردم را برطرف نمی شود.

وی با بیان اینکه امروز روز محافظه کاری نیست گفت: کسی که امروز در مقابل این همه انحراف سکوت کند انقلابی نیست.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads