کد خبر: 137214 - تاریخ: یکشنبه، 16 آوریل 2017 - 11:30

نماینده مردم آستانه و کیاشهر در مجلس:

روند توسعه گیلان با وجود زیر ساخت های موجود قابل قبول نیست

نماینده مردم آستانه و کیاشهر در مجلس با تأکید بر اینکه روند توسعه در گیلان سرعت بالایی ندارد، گفت: متأسفانه سرعت توسعه در گیلان با وجود زیر ساخت های موجود به هیچ عنوان قابل قبول نیست

به گزارش خوبان، محمد حسین قربانی نماینده آستانه اشرفیه و کیاشهر در مورد ظرفیت گیلان در اجرای اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: از ابعاد مهم سیاست اقتصاد مقاومتی توجه به حوزه هایی مانند کشاورزی و صنعت است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه کشاورزی در بحث تولید مشکلی وجود ندارد و تولید در حد انبوه انجام می شود.

نماینده آستانه اشرفیه و کیاشهر در مجلس با تأکید بر اینکه تولید برنج و چای در استان گیلان با ظرفیت بالایی انجام می شود، اضافه کرد: حجم بالایی از اراضی استان گیلان زیر کشت برنج و برگ سبز چای قرار دارد.

قربانی با بیان این مطلب که برنج و چای گیلان باید از سوی وزارت کشاورزی مورد حمایت ویژه باشد، اضافه کرد: ایران اسلامی در حوزه تولید گندم در سالهای اخیر به مرز خودکفایی رسیده است و این اتفاق می تواند بایک برنامه ریزی درست و افژایش دامنه حمایت از تولید ملی در حوزه برنج نیز اتفاق بیفتد.

**گیلان را در محور توسعه باید از استان های فقیر کشور برشمرد

وی با بیان اینکه گیلان استانی سرشار از پتانسیل ها و ظرفیت های غنی به ویژه در حوزه کشاورزی و گردشگری و صنعت در کشور است، تصریح کرد: گیلان در حوزه روابط تجاری و بازرگانی نیز در کشور از موجودیت های غنی مانند بنادر و منطقه آزاد انزلی برخوردار است.

قربانی با تأکید براینکه  روند توسعه در گیلان سرعت بالایی ندارد، اضافه کرد: متأسفانه سرعت توسعه در گیلان با وجود زیر ساخت های موجود به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

نماینده مردم آستانه و کیاشهر در مجلس با اشاره به این نکته که گیلان را در محور توسعه باید از استان های فقیر کشور برشمرد، تصریح کرد: بارها گفته ام که استانهای دیگر در این بخش از گیلان جلوترند.

قربانی در خاتمه  اظهار کرد: سال ۹۶سال “اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال” است و باید توجه ویژه ای به بحث اشتغال صورت بگیرد.

 

منبع:کاسپین

انتهای پیام/78


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads