کد خبر: 13711 - تاریخ: چهارشنبه، 5 دسامبر 2012 - 17:04

ساکتین فتنه فرهنگی!

خوبان خبر: ويژگي اهالي کوفه آن است که در بزنگاه و ضرورت حضور دينداران قليل مي‌شوند چرا که معمولا مدعيان دينداري و عبيد دنيا حال و حوصله هزينه دادن براي دين و دفاع از آن را ندارند!

به گزارش خوبان به نقل از مشرق، رهبر معظم انقلاب: باطن فرهنگ غرب، سبک زندگي مادي شهوت‌آلود و گناه‌آفرين است که موجب فروپاشي خانواده‌ها و بحران‌هاي عميق در جوامع غربي شده است. سياستمداران غربي با سوءاستفاده گسترده غرب از سينما به دنبال ترويج سبک زندگي غرب در جوامع ديگر هستند و با شناسايي نقاط ضعف ملتهاي مسلمان و راه‌هاي تسلط بر آنها، ساخت فيلم‌هاي خاصي را به فيلمسازان سفارش مي‌دهند که در اين زمينه همه مسئولان و مردم بايد از فرهنگ اصيل خود مراقبت کنند. (بجنورد 23/7/91)

1- بعيد است اين فرمايش رهبر معظم انقلاب نيازي به تفسير، توضيح يا توجيه داشته باشد! اشاره صريح ايشان به نسبت ميان قدرتهاي فاسد غربي، فيلمسازان سفارشي و ترويج گناه و سبک زندگي غربي در آثار سينمايي، تکليف همه مسئولان و مردم در مراقبت از فرهنگ جامعه، راه را بر هرگونه اهمال و سستي بسته است!

2- در پي اعتراضات مردم مومن و تعدادي از ائمه محترم جمعه به روند فاسد حاکم بر سينماي ايران و ترويج سبک زندگي شهواني و ضد خانواده در برخي از فيلمهايي که با مجوز و ياري همه‌جانبه مسئولان فعلي وزارت ارشاد ساخته شده و به نمايش درآمده‌اند، نکته‌اي به شدت خودنمايي مي‌کند و آن سکوت معنادار بسياري از مسئولان و مدعيان اصولگرايي و پايداري بر ارزشهاست!

3- از طرفي رهبر انقلاب با تذکر خود حجت را بر همه تمام کرده‌اند و از سويي ديگر اکثريت نمايندگان مجلس، مسئولان دولتي و قضايي، خطبا، صاحبان منابر، ائمه جمعه و چهره‌هاي پرمدعايي که خود را خلاصه دين و سياست و پايداري و اصولگرايي مي‌دانند در برابر موج مخرب حاکم بر سينمايي ايران چنان سکوت کرده‌ و خود را به غفلت يا تغافل زده‌اند که انگار هيچ خبري نيست و شهر در امن و امان است!

4- آيا غير از شرب خمر، روابط جنسي ضربدري، اشاعه فحشا و منکرات، تکرار الفاظ رکيک، خيانت زن شوهردار، عادي‌سازي اختلاط با نامحرم، زير سوال بردن احکام الهي حجاب و قصاص و… ديگر چه بايد در سينماي ايران به نمايش درآيد تا مدعيان دينداري به خود بيايند و به دستور صريح رهبر انقلاب در مراقبت از فرهنگ جامعه لبيک بگويند؟ آيا دوستان منتظرند که فيلم‌هايي نظير فيلم‌هاي هرزه‌نگار آمريکايي در سينماي ايران ساخته شود تا لب از لب بگشايند؟ آيا مي‌توان مطمئن بود که اگر چنين آثاري در سينماي ايران ساخته شود (که با مديريت فعلي وتداوم آن اصلا دور از انتظار نيست!) آن‌گاه آقايان زحمت کشيده و به منظور نهي از منکر تکاني به خود بدهند؟!

5- ويژگي اهالي کوفه آن است که در بزنگاه و ضرورت حضور دينداران قليل مي‌شوند چرا که معمولا مدعيان دينداري و عبيد دنيا حال و حوصله هزينه دادن براي دين و دفاع از آن را ندارند! در کوفه آنچه فراوان است سليمان بن صرد خزاعي است! آنهايي که به خود لقب استاد اخلاق و مدافع فرهنگ ديني داده و با اين عنوان آراي مردم را در انتخابات جمع کرده و مي‌کنند، آنهايي که صاحب تريبونند و نام و نانشان به فرهنگ ديني گره خورده، آنهايي که خود را آخر اصولگرايي و پايداري بر ارزشها مي‌دانند و از ولاالضالين همه ايراد مي‌گيرند چرا در لحظه نهي از منکر غيبشان مي‌زند؟ چون حضور در صحنه مقابله با فساد و فحشاي آشکار در سينماي مملکت نه تنها نام و نان در پي ندارد؛ بلکه نيازمند هزينه کردن آبرو و اعتبار است و ظاهرا کلاس آقايان در صورت ورود به اين عرصه پايين خواهد آمد!

6- و در اين ميان جالب اينجاست که بعضي با صداي رسا و بلند از فيلم‌هاي فاسد دفاع کرده و به آن افتخار مي‌کنند و در تخريب ناهيان از منکر مسابقه گذارده و روشنفکرتر از روشنفکران مي‌شوند!! واقعا کسي که الفباي دين و حيا و اخلاق اسلامي را بداند مي‌تواند از نمايش فيلمهايي آکنده از گناه حمايت کند؟ پز روشنفکري تا اين حد؟

7- حساب کشي‌ منحصر به ساکتين فتنه 88 است؟ آيا نبايد از ساکتين فتنه‌هاي فرهنگي حساب‌کشي کرد؟

انتهای پیام/ 68


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads