کد خبر: 136517 - تاریخ: جمعه، 7 آوریل 2017 - 09:53

واکنش مهناز افشار به سوپر گل سارا قمی ملی‌پوش گیلانی/سارا قمی در صدر سایت AFC

سارا قمی بانوی فوتبالیست ایرانی مورد توجه سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته است.

به گزارش خوبان، سال گذشته رضاییان مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی از انحلال تیم فوتبال بانوان این باشگاه خبر داد. تیم فوتبال بانوان ملوان همیشه جزو بهترین تیم های لیگ برتر فوتبال بانوان بود و بازیکنانش اکثرا ملی پوشان تیم ملی بانوان ایران را تشکیل می دادند. همین مسائل باعث اعتراض اعضای این تیم و اهالی فوتبال شد که آقای مدیرعامل در پاسخ گفت:«وقتی کشتی در توفان اسیر ‌شود بارهای اضافی را خالی می‌کند.»

یکی از همین بارهای اضافی که با تصمیم بی رحمانه مدیران ملوان از دوش این کشتی توفان زده خالی شد سارا قمی بود. بانویی که به همراه تیم ملی بانوان ایران این روزها درگیر رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیاست و توانست که دو گل زیبا و تماشایی را وارد دروازه سنگاپور کند. گل هایی که هم برد ایران را رقم زد و امیدها را برای صعودی تاریخی زنده نگه داشت و هم باعث شد تا سایت AFC به تحسین این بانوی ایرانی فوتبالیست بپردازد.

همچنین، مهناز افشار، بازیگر سرشناسایرانی نیز در اینستاگرامش از گل سارا قمی بازیکن گیلانی تیم ملی بانوان ایران به تایلند و برد تیم ملی ایران تقدیر کرد.

مهناز افشار، فیلم گل زیبای سارا قمی بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان را در اینستاگرامش منتشر کرد.

او در توضیح این فیلم نوشت: «شما این سوپر گل سارا قمی رو نگاه کن! تیم ملی فوتبال زنان ایران شش تا گل به سنگاپور زد تا تن آسیا رو بلرزونه، بیار اون طبل شادانه رو.»

 

منبع:خزرآنلاین

انتهای پیام/555


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads