کد خبر: 13648 - تاریخ: چهارشنبه، 5 دسامبر 2012 - 08:11

در دهه بزرگداشت فجر انقلاب اسلامی انجام می‌شود

دیدار چهره به چهره مسئولان گیلان با مردم در دهه فجر امسال

خوبان خبر: امسال تلاش می‌شود برنامه‌های دهه مذکور نسبت به سال‌های گذشته مردمی‌تر برگزار شود.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: حجت‌الاسلام مجتبی اشجری با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان اظهار کرد: امسال تلاش می‌شود برنامه‌های دهه مذکور نسبت به سال‌های گذشته مردمی‌تر برگزار شود.

وی خواستار حمایت سازمان‌ها و ارگان‌ها از نهادهای مردمی در بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شد و افزود: سازمان‌ها با پشتیبانی نهادهای مردمی باید تلاش کنند تا جلوه‌های مردمی مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بیشتر مشهود باشد.

اشجری با تاکید بر اجرای برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در تمام مناطق گیلان، بیان کرد: سال‌های گذشته برنامه‌های خدماتی مانند ویزیت رایگان و تخفیف‌های بعضی از سازمان‌ها به مردم ارائه می‌شد و امسال نیز باید تلاش شود کام مردم در دهه فجر از خدمات نظام شیرین‌تر شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به نامگذاری روزهای بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری اشاره کرد و گفت: 12 بهمن روز انقلاب اسلامی، پیامبر اعظم (ص) و استقرار حکومت اللهی نامگذاری شده است.

وی 13 بهمن را انقلاب اسلامی، طلیعه ظهور و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) نامید و ابراز کرد: 14 بهمن روز انقلاب اسلامی، جوانان و خودباوری نامگذاری شده است.

اشجری با بیان اینکه 15 بهمن انقلاب اسلامی، معنویت و پایبندی به ارزش‌های اسلامی نامگذاری شده است، اظهار کرد: 16 بهمن انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیاد خانواده نامگذاری شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نامگذاری 17 بهمن را انقلاب اسلامی، تولید ملی و اقتصادی مقاومتی عنوان کرد و افزود: 18 بهمن انقلاب اسلامی، اقتدار و امنیت پایدار نامگذاری شده است.

وی 19 بهمن را انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت نامید و تصریح کرد: 20 بهمن انقلاب اسلامی، وحدت ملی و اعتلای تمدن اسلامی، 21 بهمن انقلاب اسلامی، استکبارستیزی و بیداری اسلامی و 22 بهمن انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.

اشجری در ادامه از دیدار چهره به چهره مدیران و مسئولان در دهه بزرگداشت فجر انقلاب اسلامی در گیلان خبر داد و اذعان کرد: سال گذشته دیدار مذکور در مرکز استان و شهرستان‌های گیلان انجام شد و یکی از اقدام‌های زیبا در دهه فجر بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 55 نقطه استان در سال گذشته، بیان کرد: امسال راهپیمایی 22 بهمن با شور ویژه‌ای در گیلان برگزار می‌شود.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads