کد خبر: 136179 - تاریخ: شنبه، 1 آوریل 2017 - 13:49

مدیرعامل جامعه هتل‌داران استان گیلان:

۵۰ درصد ظرفیت هتل‌های استان گیلان در ایام نوروز خالی ماند

مدیرعامل جامعه هتل‌داران استان گیلان وجود طرح‌های دولتی را علت استقبال کم مسافران از هتل‌ها در استان خواند و گفت: بیش از ۵۰ درصد ظرفیت هتل‌های گیلان در ایام نوروز خالی ماند.

به گزارش خوبان، جواد عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در ایام نوروز کمتر از 50 درصد ظرفیت هتل‌های استان گیلان توسط گردشگران اشغال شد.

وی وجود طرح‌های دولتی را علت استقبال کم مسافران از هتل‌ها در استان دانست و بیان کرد: طرح خانه مسافر و خانه معلم از جمله طرح‌های دولتی است که منجر به کاهش استقبال مسافران از هتل‌ها شده است.

مدیرعامل جامعه هتل‌داران استان گیلان تصریح کرد: 120 هتل و هتل آپارتمان در استان گیلان و 7 هتل و هتل آپارتمان در رشت وجود دارد.

عباسی با بیان اینکه نرخ هتل‌ها به‌صورت دولتی و براساس سیاست‌های دولت تعیین می‌شود اذعان داشت: هرساله بر اساس 11 درصد نرخ تورم به قیمت هتل‌ها اضافه می‌شود.

مدیرعامل جامعه هتل داران استان گیلان یادآور شد: فضای ناعادلانه در رقابت بازار منجر به این شده است که هتل‌ها کمتر مورد توجه گردشگران قرار بگیرند و مردم سایر اقامتگاه‌ها را به هتل‌ها ترجیح می‌دهند.

وی با بیان اینکه استان گیلان جزء مقاصد گردشگران داخلی است اظهار داشت: گردشگران داخلی به‌دنبال ارزان سازی سفر هستند و همچنین فرهنگ سفر ایرانی‌ها اینگونه است که به‌صورت جمعیتی سفر کنند و این نیاز در هتل‌ها تامین نمی‌شود.

عباسی ضوابط سختگیرانه موجود در هتل‌ها را از جمله عواملی عنوان کرد که موجب عدم تمایل گردشگران به استفاده از هتل‌ها شده است و گردشگران بیشتر تمایل دارند از ویلاهای شخصی استفاده کنند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads