کد خبر: 13601 - تاریخ: سه‌شنبه، 4 دسامبر 2012 - 20:39

گزارش نهایی پزشکی قانونی از مرگ ستار بهشتی ارائه شد.

خوبان خبر: رئیس سازمان پزشکی قانونی: این فرد در اثر یک شوک روحی و یا شوک استرسی فوت کرده است و آن ضرباتی که از سوی نیروهای پلیس فتا به وی وارد شده نیز نقشی در مرگ وی نداشته است.

به گزارش خوبان به نقل از مهر ، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور رئیس سازمان پزشکی قانونی در جلسه کمیسیون متبوعش از بررسی پرونده پزشکی ستار بهشتی در این جلسه خبرداد. منصورحقیقت پور در خصوص حضور رئیس سازمان پزشکی قانونی در جلسه امروز سه شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به مهرگفت: رئیس سازمان پزشکی قانونی در این جلسه در خصوص مسائل تحقیقاتی که در این سازمان صورت گرفته است طبق روالی که معمول است به ارائه گزارش پرداخت و مسائلی نیز درباره میزان بودجه این سازمان در این جلسه مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه پرونده پزشکی قانونی ستار بهشتی نیز در این جلسه بررسی شد، بیان داشت: در خصوص بحث مرگ ستار بهشتی مساله نسبتا جدیدی مطرح نشد و تنها آخرین حرفی که رئیس سازمان پزشکی قانونی در خصوص مرگ این وبلاگ نویس گزارش داد این بود که این فرد در اثر یک شوک روحی و یا شوک استرسی فوت کرده است و آن ضرباتی که از سوی نیروهای پلیس فتا به وی وارد شده نیز نقشی در مرگ وی نداشته است.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور آیت الله اراکی ، مدیر دارالتقریر در این کمیسیون اظهار داشت: با توجه به اهمیت بحث وحدت میات مذاهب جلسه با حضور آیت الله اراکی برگزار شد و ایشان ضمن گزارشی در رابطه با فعالیت های این مرکز طرح هایی را برای گسترش وحدت میان مذاهب به کمیسیون ارائه داد.

انتهای پیام/الف.ن


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads