کد خبر: 135826 - تاریخ: سه‌شنبه، 28 مارس 2017 - 09:03

روسای ادارات آموزش و پرورش خشکبیجار و خمام با مدیرکل آموزش و پرورش گیلان دیدار کردند

در هفتمین روز از سال جدید شمسی و در آغاز شروع فعالیت کاری در سال نو، هادی علیجانی و محمود کنعانی ریاست اداره آموزش و پرورش خشکبیجار و خمام به همراه جمعی از همکاران اداری به دیدار حاجتی مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان رفتند.

به گزارش خوبان؛ در هفتمین روز از سال جدید شمسی و درآغاز شروع فعالیت کاری در سال نو، هادی علیجانی و محمود کنعانی ریاست اداره آموزش و پرورش خشکبیجار و خمام به همراه جمعی از همکاران اداری به دیدار حاجتی مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان رفته و فرارسیدن بهار طبیعت را تبریک گفتند.

مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در این دیدار گفت: با وجود مشکلات اقتصادی، نگاه دولت به آموزش و پرورش ، راهبردی است و بسیاری از منابع تخصیصی به آموزش و پرورش با کمترین کسری، جذب شده است. وی خاطرنشان کرد: دولت تاکنون بسیاری از مطالبات فرهنگیان را پرداخت کرده است که امیدواریم مطالبات باقیمانده هم در کمترین زمان ممکن ادا شود.

در این دیدار نیز غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی،سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از روسای ادارات مناطق آموزش و پرورش مناطق گیلان نیز حضور داشتند،

 

انتهای پیام/52857


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads