کد خبر: 135801 - تاریخ: دوشنبه، 27 مارس 2017 - 09:09

انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ - آسیا

در انتظار جشن بزرگ شاگردان کی‌روش مقابل دیدگان لیپی/ یک قدم تا روسیه

تیم ملی فوتبال کشورمان در هفتمین دیدارش در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ از ساعت ۱۶:۳۰ فردا به مصاف چین می‌رود.

به گزارش خوبان، با اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان با 14 امتیاز در صدر جدول گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا قرار دارد، اما بازی مهمی پیش روی شاگردان کارلوس کی‌روش است که تکلیف این گروه را تا حدودی مشخص خواهد کرد.

تیم ایران پس از پیروزی بزرگ مقابل قطر در دوحه حالا عصر سه‌شنبه باید به مصاف چین برود، تیمی که هدایت آن را مارچلو لیپی به عهده دارد. او پس از اینکه هدایت چشم بادامی‌ها را برعهده گرفت، سیر صعودی این تیم آغاز شد و حالا امیدوار به صعود است.

چین در شرایطی به ایران آمده که یک برد بزرگ به دست آورده است. کره جنوبی که یکی از قدرت‌های اصلی آسیاست، هفته گذشته در یک بازی سرنوشت‌ساز مقابل شاگردان لیپی شکست خورد تا به این ترتیب شانسش برای صعود کم شود و چینی‌ها را برای رسیدن به روسیه امیدوار کند. حالا چین با این امیدواری به مصاف ایرانی می‌آید که با اقتدار در صدر جدول است و برد در این دیدار خانگی آن را به یک قدمی جام جهانی می‌رساند.

تیم ملی ایران می‌تواند با پیروزی مقابل چین مقابل 80 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی، جشنی بزرگ را برپا کند، جشنی که شیرینی آن دو چندان خواهد بود، چراکه تیم ملی علاوه بر نزدیک شدن به جام جهانی، می‌تواند برای اولین بار دومین صعود پیاپی خود را رقم بزند.

شاگردان کی‌ر‌وش که در مسابقات انتخابی جام جهانی فراتر از انتظار عمل کرده‌اند در بازی فردا مقابل تیم چین که یک مربی زیرک را بالای سر خود می‌بیند، بدون شک کار آسانی نخواهند داشت. درایت و زیرکی بازی برگشت مقابل قطر، اقتدار بازی برابر کره، صبر و تحمل بازی رفت مقابل قطر و البته حرفه‌ای‌گری بازی در خانه ازبکستان اگر با حمایت حداکثری تماشاگران همراه شود، ساعت 18:30 فردا (زمان پایان دیدار ایران – چین) جشن فوتبالدوستان در آزادی برپا می‌شود.

انتهای پیام/789


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads