کد خبر: 135785 - تاریخ: دوشنبه، 27 مارس 2017 - 08:33

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد

افتتاح 2 بیمارستان گیلان با حضور روحانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: بیمارستان‌های آستارا و رضوانشهر تا پایان هفته جاری همزمان با سفر رئیس‌جمهور به گیلان توسط وزیر بهداشت و درمان افتتاح می‌شوند.

به گزارش خوبان، شاهرخ یوسف‌زاده در جریان بازدید از بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید کارهای بسیار خوبی در زمینه نوسازی و بازسازی بیمارستان‌ها صورت گرفت.

وی اصلاح و بهبود هتلینگ بیمارستان‌ها را از اقدام‌های انجام شده در بخش بازسازی بیمارستان‌ها دانست و تصریح کرد: در این زمینه بودجه خوبی به بیمارستان‌های استان گیلان اختصاص پیدا کرد و شاهد تغییرات ایجاد شده در بحث هتلینگ بیمارستان‌ها هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیشرفت فیزیکی بیمارستان‌های لاهیجان، لنگرود و تالش را به ترتیب 95، 70 و 80 درصد دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با راه‌اندازی این بیمارستان‌ها شاهد تحول چشمگیری در امر خدمت‌رسانی به مردم استان گیلان باشیم.

یوسف‌زاده با بیان اینکه بیمارستان‌های آستارا و رضوانشهر تا پایان هفته جاری همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان توسط وزیر بهداشت و درمان افتتاح می‌شوند، اضافه کرد: امیدواریم بیمارستان‌های لاهیجان، تالش و لنگرود نیز تا پایان سال 96 مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

وی تجهیز بیمارستان‌ها را به‌عهده وزارت بهداشت و درمان دانست و گفت: سرمایه‌گذاری به‌منظور تجهیز بیمارستان‌ها بستگی به خود بیمارستان دارد و تجهیزات بیمارستان‌هایی که نوساز هستند مانند بیمارستان رضوانشهر خریداری شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه برخی از تجهیزات قابل‌استفاده بیمارستان شهید بهشتی آستارا به بیمارستان جدید منتقل می‌شوند و بسیاری از تجهیزات مورد نیاز آزمایشگاهی نیز خریداری شده‌اند متذکر شد: تنها چیزی که برای بیمارستان 132 تختخوابی این شهرستان پیش‌بینی نشده، دستگاه سی‌.تی‌.اسکن است.

وی با اشاره به اینکه نیروی درمانی برای بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی آستارا از سال گذشته با توجه به ترمیمی که در نیروی انسانی صورت گرفته پیش‌بینی شده است، یادآور شد: در نیروهای پشتیبانی نظیر نگهبان و کادر خدماتی نیاز به ترمیم داریم که آن هم در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش فارس، سفر روحانی احتمالاً پنجشنبه هفته جاری به گیلان انجام می‌شود.

انتهای پیام/254


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads