کد خبر: 135623 - تاریخ: شنبه، 25 مارس 2017 - 08:38

تیم‌های واکنش سریع در پست‌های نوروزی استان گیلان به مسافران خدمات ارائه می‌دهند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: تیم‌های واکنش سریع و آنست (سگ‌های تجسس) با حضور در پست‌های نوروزی در استان گیلان به هموطنان خدمات ارائه می‌دهند.

به گزارش خوبان، مهدی ولی‌پور با اشاره به اینکه 2 هزار نفر از امدادگران و اعضای داوطلب و 200 نفر از همکاران به‌طور مستقیم در طرح نوروزی استان گیلان فعالیت دارند اظهار داشت: 51 دستگاه خودروی امدادی و پشتیبانی و 16 شعبه هلال احمر در استان گیلان در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

وی با بیان اینکه در کنار ارائه خدمات به گردشگران، طرح‌های ویژه هلال احمر هم اجرا می‌شود از اجرای طرح “به‌رفت” با هدف بهبود رفتارهای ترافیکی و طرح “پیمان” که پیشگیری از اعتیاد را مدنظر دارد خبر داد و گفت: طرح “همتایان” که هدفش پیشگیری از ابتلا به بیماری ایدز است و طرح “خادم” که خانواده آماده مخاطره است اجرا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار داشت: تیم‌های واکنش سریع و آنست (سگ‌های تجسس) جمعاً با احتساب نیروی‌های جوان و داوطلب، 6 هزار و 500 نفر نجاتگر، پرسنل، اعضای جوان و داوطلب با حضور در پست‌های نوروزی به هموطنان خدمات ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه برای استراحت مسافران و پر کردن اوقات فراغت کودکان “خیمه‌های نماز “و “چادر دوستدار کودک” در کنار پست‌های ایمنی و سلامت استقرار یافته است افزود: در قالب طرح امداد و نجات 24 پایگاه سیار و موقت در کنار 16 شعبه هلال احمر در استان گیلان با امدادگران آموزش دیده به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

ولی‌پور با بیان اینکه کمپین “نه به تصادفات” راه اندازی شده و بنری نمادین طراحی شده که مردم با حک کردن اثر انگشت روی آن به این کمپین می‌پیوندند گفت: در طرح “به‌رفت” با هدف بهبود رفتارهای ترافیکی، آموزش چهره به چهره به مسافران و رانندگان ارائه می‌شود و بروشورهای آموزشی و نقشه‌های راهنما در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان داشت: نسبت به سال گذشته از نظر نیرو 87 درصد افزایش ظرفیت نیرو داریم و از لحاظ خودروهای امدادی 24 درصد افزایش داشتیم.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/875


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads