کد خبر: 135579 - تاریخ: جمعه، 24 مارس 2017 - 17:04

امام جمعه رشت: رونق تولید و اشتغال خنثی کننده توطئه ها علیه انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جعمه رشت گفت: رونق تولید و اشتغال مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، توطئه های دشمنان علیه نظام را خنثی می کند.

به گزارش خوبان، آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره با بیانات نوروزی مقام معظم رهبری افزود: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی و همچنین در سخنرانی در مشهد مقدس، امسال را سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری کردند و ما اگر بخواهیم در برابر توطئه های دشمنان سالم بمانیم، این راهبرد را باید در دستور کار قرار دهیم.
وی بیان کرد: نامه های رئیس جمهوری و وزیر امور اقتصادی و دارایی به رهبر انقلاب و همچنین تاکید رئیس مجلس شورای اسلامی به رئیسان شش کمیسیون اقتصادی و رئیس مرکز پژوهش های مجلس در زمینه ارائه برنامه های منسجم بمنظور تحقق اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید و رونق اشتغال لبیک به بیانات رهبری است.
امام جمعه رشت افزود: اشتغال جوانان و نیز فرزندان تحصیل کرده این سرزمین، امر مهمی است که باید برای آن برنامه ریزی شود و مسئولان باید همت کنند تا معضل بیکاری در ایران ریشه کن شود.
آیت الله قربانی به دو انتخابات مهم پیش رو در سال جاری نیز اشاره و اضافه کرد: توصیه من این است افرادی که کاردان و برای خدمت به مردم آماده هستند ، برای پنجمین دوره انتخابات شوراها نام نویسی کنند تا بتوانند برای شهر و روستای خود مفید باشند.
وی در خاتمه سخنانش، با محکوم کردن اقدام تروریستی و خشونت بار مجاور پارلمان انگلیس در لندن از دولت های غربی خواست به صورت صریح و آشکار، تروریسم را تقبیح کرده و گروه های تروریستی را مورد حمایت قرار ندهند.

انتهای پیام/853


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads