کد خبر: 135394 - تاریخ: چهارشنبه، 22 مارس 2017 - 07:33

المانیتور خبر داد:

کنگره آمریکا در صدد آماده کردن طرح تحریم ایران قبل از نشست «آیپک»

نمایندگان مجلس سنا و مجلس نمایندگان آمریکا در تلاش هستند تا قبل از آغاز نشست لابی صهیونیستی آیپک در روز 26 مارس، طرح تحریم‌ها علیه ایران را آماده کنند.

به گزارش خوبان، نمایندگان مجلس سنا و مجلس نمایندگان آمریکا در تلاش هستند تا قبل از آغاز نشست لابی صهیونیستی آیپک در روز 26 مارس، طرح تحریم‌ها علیه ایران را آماده کنند.

منابع مختلف از کنگره آمریکا و گروه‌های حامی رژیم صهیونیستی به پایگاه خبری المانیتور گفته‌اند تدوین این طرح در مجلس سنا به بن‌بست خورده در حالی که قانونگذاران در مجلس موازی نمایندگان فاصله چندانی با توافق بر سر طرح مورد نظر ندارند.

هفته گذشته الیوت انگل، از قانونگذاران ارشد مجلس نمایندگان به المانیتور گفته بود که امیدوار است ظرف روزهای آینده به توافقاتی با اد رویس بر سر این طرح برسد.

در مجلس سنا هنوز نمایندگان دموکرات در حال رایزنی برای رسیدن به دیدگاه واحدی هستند که بتواند نظر باب کورکر، رئیس کمیته روابط خارجی سنا را جلب کند.

بن کاردین، دموکرات ارشد این کمیته اصرار دارد که طرح تحریمی جدید توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 موسوم به برجام را نقض نکند.

کاردین به المانیتور گفت که او خواستار «طرحی قوی» است که برجام را نقض نکند. او گفت یکی از مناقشات باقی‌مانده تصمیم‌گیری بر سر میزان اختیاراتی است که بایستی به دولت دونالد ترامپ و سایر دولت‌های آمریکا برای صدور معافیت از این تحریم‌ها داده شود.

منبع:فارس

انتهای پیام/ *


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads