کد خبر: 135190 - تاریخ: دوشنبه، 20 مارس 2017 - 19:15

همزمان با نوروز 96؛

تحویل سال نو در کنار نیروهای نظامی و امدادی خمام + تصاویر

همزمان با نوروز سربازان نیروی های امدادی و نظامی خمام ، امسال سال نو را دور از خانه و اقوام در محل خدمت خود آغاز کردند.

به گزارش خوبان؛ این روزها خیلی‌ها تدارک دید و بازدید و مسافرت هستند.

در این بین افرادی هستند که کارشان عیدی بردار نیست،تعطیلات مفهومی برایشان ندارد و به تنها چیزی که فکر می‌کنند برنامه‌ریزی برای تعطیلات و کاری تازه برای خدمت به خلق خداست.

قطعا با مردم بودن لحظات نابی را برای انسان به ثبت می‌رساند که ارزنده‌تر از تحویل سال برای عاشقان به خدمت است. همه افراد خانواده علاقه دارند لحظات زیبای سال نو را در کنار خانواده باشند ولی شوق به کار و تلاش و نشاندن لبخند زیبا بر لبان هموطنان سختی با خانواده نبودن را به آرامشی عظیم مبدل می‌کند.

یکی از سربازان سپاه مقداد رشت در گفتگو با خبرنگار خوبان گفت: این  اولین سال است که بعد از سال ها در ایام نوروز در خانه نیستند و در حال سربازی هستم.

وی ادامه داد:  اگر در زمان جنگ رزمندگان در سنگرها از کشور دفاع کردند و عید نوروز را در دفاع از کشور گذراندند  اکنون نیز وظیفه ما سنگین تر از گذشته است و باید برای حفظ این نظام  تا آخرین قطره از خون ایستادگی کرد.

یکی از سربازان خواسته مهم خود را سلامتی و ظهور حضرت مهدی عج و سلامتی مقام معظم رهبری خواند و گفت: امسال برای من بهترین سال است چون که در حال سربازی ودفاع از وطن خود هستم.

بعضی ها نیز فقط جسمشان در نماز خانه پیش سربازها  بود و در عمق نگاهشان یادی از خانواده به چشم می خورد.

سفره محقر و محتوای آن نشان می دادکه آنها با همین سفره ها هفت سنیی که خود درست کرده اند خیلی خوشحال و راضی هستند.

 

علی نیا مسئول واحد اتش نشانی خمام در گفتگو با خوبان خبر گفت: کار کردن در مشاغلی که با مردم سر و کار دارد به نوعی حس نشاط را برای نيروهای آتش نشانی به وجود می آورد و تلاش آنها برای خدمت به خلق به واسطه تعطيلات و مناسبت های سال٬ کم نخواهد شد.

علی نیا با بيان اینکه مسلما همه دوست دارند در لحظه تحویل سال در کنار خانواده باشند٬ اظهار کرد: بچه های آتش نشانی برای شغل خودشان ارزش قائل هستند و می دانند که کمک به مردم برای رضای خدا٬ قداست خاصی به کار و فعاليتشان می بخشد و به این واسطه ابراز نارضایتی از لحظات نبودن در کنار خانواده نداشته و نخواهند داشت.

انتهای پیام/2255


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads