کد خبر: 134994 - تاریخ: جمعه، 17 مارس 2017 - 16:20

امام جمعه موقت لشت نشاء:

ساخت کمربندی یکی از آرزوهای مردم لشت نشاء است

امام جمعه موقت لشت نشاء گفت: ساخت کمربندی یکی از آرزوهای مردم لشت نشاء است.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام سیدحسین گلمیرزاده امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه بخش لشت نشاء با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر گفت :حق مادر آنقدر زیاد است که پیامبر اعظم فرمودند اگر جوانی مادر داشته باشد دعایش زودتر مستجاب میشود دعای مادر زودتر از پدر مستجاب خواهد شد .
وی با بیان اینکه بزرگترین نهاد نهاد خانواده است تصریح کرد: ما با داشتن برکت وجود پیامبراکرم و اهل بیت پاکش چرا باید خانواده های ما اینقدر آسیب پذیر باشند.
پدران و مادران در ایام عید باستانی فکر و اندیشه ای کنند خانواده را سیامت کنند و فرزندان خود را به راه راست و اسلامی هدایت کنند . بیایند فرزندان خود را تربیت اسلامی کنند و به آنها معاشرت را یاد دهند .

امام جمعه موقت لشت نشاء با بیان اینکه فزرند امانتی در دست من و شماست خاطرنشان کرد: پدران و مادران ما حق نداریم به فرزندان خود بی حجابی را آموزش دهیم ، حق نداریم با موهای پریشان آنها را به خیابان بیاوریم این کار گناه بزرگی است . ما باید حجاب و تربیت اسلامی را از کودکی به فرزندان خود آموزش دهیم .

وی ۲۹ اسفند را روز اتحاد مردم با روحانیت و آیت الله کاشانی را هدایت کننده نهضت ملی شدن صنعت نفت دانست و اظهار کرد : مرحوم آیت الله کاشانی این مجتهد بزرگ در مجلس شورای ملی لایه ملی شدن صنعت نفت را به تصویب رساند این کار او باعث شد که جهانیان بدانند ملت ایران با رهبری علما میتوانند کارهای بزرگ و انقلابهای عظیمی را به راه بیندازند.

گلمیرزاده با اشاره به سال اقتثاد مقاومتی اقدام و عمل خطاب به مسئولین متذکر شد: برخی مسئولین واقعا مسئول نیستند وقتی رهبر معظم انقلاب میفرمایند تکیه بر تک محصولی نکنیم چرا میگویند فقط نفت یک راه حلی ارائه دهید چرا باید در خانه ها یک یا سه جوان تحصیلکرده بیکار وجود داشته باشد .

وی درادامه گفت: از کاندید های شورای شهر و روستا در خواست می گردد تا اگر وقت خدمت به مردم را دارید ورود کنید، اگر هم رای آوردید تمام فکر و تلاش خود را برای خدمت به مردم جذب کنید.
در پایان امام جمعه موقت لشت نشا با بیان اینکه ساخت کمربندی یکی از آرزوهای مردم لشت نشا است متذکر شد: سالهاست که مسئولین خبر از ساخت یک کمربندی از کوچصفهان به لشت نشا و زیباکنار میدهند اما تاکنون عملی نشده است ، لذا از آنها انتظار میرود بیشتر به فکر خدمت به مردم این بخش فرهیخته باشند .

 

خبر ارسالی / رضا پورعسگری جورشری

انتهای پیام/4646

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads