کد خبر: 134955 - تاریخ: جمعه، 17 مارس 2017 - 08:21

در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت؛

اعزام کاروان راهیان نور بخش های خمام،خشکبیجار،لشت نشاء به مناطق عملیاتی / تصاویر

کاروان راهیان نور بخش های خمام، خشکبیجار، لشت نشاء جنگی جنوب کشور شد.

به گزارش خوبان: سرهنگ یحیی پور فرمانده سپاه مقداد رشت در بدرقه این کاروان گفت: این کاروان شامل بیش از 370 نفر از زائران بخش های خمام،خشکبیجار ، لشت نشاء هستند که به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.

به گفته فرمانده سپاه مقداد رشت این کاروان از مناطق عملیاتی اروندرود، شلمچه، دهلاویه، طلائیه، فکه و .. در استان خوزستان دیدن خواهند کرد.

سرهنگ یحیی پور گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، راهیان نور، ابتکاری بسیار بزرگ، مهم و یک فناوری نوین برای استفاده از ثروت و معدن طلای دفاع مقدس است.

وی افزود: اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی در واقع خط بطلانی بر توطئه‌های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی و یکی از برنامه‌های فرهنگی عمیق و تأثیر‌گذار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مقداد رشت با اشاره به اهمیت فرهنگی اردوهای راهیان نور اظهار کرد: زائرین با حضور در مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس موقعیت ایثارگری ها و جانفشانی های رزمندگان و مردم غیور این سرزمین را با چشم خود می بینید و با وجود خود حس می کنند که چگونه یک ملت در برابر ابرقدرت های غرب و شرق ایستادگی کرد.

انتهای پیام/46466


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads