کد خبر: 134732 - تاریخ: سه‌شنبه، 14 مارس 2017 - 08:41

عضو شورای مرکزی جمنا در گیلان:

جبهه مردمی نیروهای انقلابی فراحزبی و فراجناحی عمل می کند

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با تأکید براینکه نگاه این جبهه فراتر از حزب و جناح است، گفت: هر کس که درد دین، نظام و ملیت و ایرانی بودن دارد می تواند وارد این جبهه شود

به گزاررش خوبان،  علی محمد جلوه در گفتگو با خبرگزاریکاسپین، در مورد فعالیت های جبهه مردمی نیروهای انقلابی گیلان، اظهار کرد: دلواپسان نظام نگرانند و با توجه به تجربیات تاریخی باید گذشته را برای آینده پایه استدلال قرار داد.

وی در ادامه تصریح کرد: از سرنوشت حکومت حضرت سلیمان و اتفاقات تاریخ اسلام باید الگوبرداری کنیم و درس بگیریم و این تجربیات را باید در نظر گرفت.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب اسلامی گیلان با تأکید براینکه نگاه این جبهه فراتر از حزب و جناح است، اضافه کرد: هر کس که درد دین، نظام و ملیت و ایرانی بودن دارد می تواند وارد این جبهه شود.

جلوه با اشاره به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی با تمام اختلافاتی که دارند در مسیر مبارزه با انقلاب اسلامی ایران دور هم جمع شده اند، افزود: ما هم باید با این ساختار مقابل تهاجمات جبهه بگیریم.

وی با اشاره به سفارش قرآن کریم به ایمان و عمل صالح، تصریح کرد: همین که دشمن از دست ما عصبانی است به این معنی است که کار ما خوب است.

عضو شورای مرکزی جمنا در گیلان با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلابی خوب پیش رفته است، اضافه کرد: ۳۰نفر منتخب هم با رأی گیری انتخاب شدند و مردم هم در این راستا نظر خواهی کردند.

وی با تأکید براینکه در کشور ۳۰نفر به عنوان عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلابی انتخاب شدند، اضافه کرد: در مورد کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری هم رأی گیری شد و در نهایت یک کاندیدا انتخاب می شود.

عضو شورای مرکزی جمنا در گیلان با اشاره به این موضوع که در انتخابات نمی توانیم تماشاگر باشیم، تصریح کرد: نمی توانیم چنین گردنه خطرناکی را در بحث انتخابات ریاست جمهوری طی کرده و بنشینیم نگاه کنیم.

وی در خاتمه اظهار کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلابی تا روستاها هم رفته است و به کسی رأی می دهیم که برنامه داشته باشد و عوامل اجرایی آن مشخص شود.

انتهای خبر/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads