کد خبر: 13391 - تاریخ: یکشنبه، 2 دسامبر 2012 - 18:33

برگزاری مانور زلزله و ایمنی در مدرسه دکتر مهرک فرجی خمام

خوبان خبر:رئیس هلال احمر رشت،در بحث زلزله،تنها نباید اداراتی مثل هلال احمر، اورژانس، و آتش نشانی حضور داشته باشند بلکه همکاران ما در سازمان نظام مهندسی، مسکن و شهرسازی و نوسازی مدارس نیز باید حضور فعال داشته باشند.

به گزارش خوبان: چهارمین مانور زلزله و ایمنی بخش خمام روز چهارشنبه هفته ی گذشته (۱۳۹۱/۹/۸) با حضور حسینی بخشدار خمام، شریعتی رئیس هلال احمر شهرستان رشت، مهدی زاده رئیس آموزش و پرورش خمام و مسئولین بهداشتی بخش خمام در مدرسه دکتر مهرک فرجی خمام برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم، بخشدار طی سخنانی اظهار داشت: ضمن تشکر از مسئولین محترمی‌که بخش خمام را برای برگزاری این مانور انتخاب کرده اند، هر یک از ما می‌توانیم به نوبه خود در هوشیاری و آمادگی مردم شهرستان در برابر زلزله موثر باشیم.
در ادامه این مراسم، شریعتی رئیس هلال احمر شهرستان رشت،ضمن تشکر از بخشدار خمام و مدیریت مدرسه دکتر مهرک فرجی جهت برگزاری این مراسم گفت: در بحث زلزله، نباید تنها اداراتی مثل هلال احمر، اورژانس، و آتش نشانی حضور داشته باشند بلکه همکاران ما در سازمان نظام مهندسی، مسکن و شهرسازی و نوسازی مدارس نیز باید حضور فعال داشته باشند،تا بتوانند در خصوص ساختمان‌هایی که بر خلاف قوانین و مقررات نظام مهندسی ساخته شده اند برخورد لازم را بنمایند.
















 

 

انتهای پیام/س.د


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads