کد خبر: 133472 - تاریخ: چهارشنبه، 1 مارس 2017 - 11:55

دستگیری سارقان بانک پاسارگاد تهران در لاهیجان/ سارقان به تهران انتقال یافتند +عکس

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری سارقان خودروی حمل پول بانک پاسارگاد تهران در شهرستان لاهیجان خبر داد.

به گزارش خوبان، سرهنگ “فرهاد فلاح کریمی” با اعلام این خبر، گفت: در پی دریافت گزارش مبنی براینکه سارقان مسلح خودروی حمل پول بانک پاسارگاد تهران به شهرستان لاهیجان گریخته اند، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی استان وماموران انتظامی انتظامی شهرستان لاهیجان این شهرستان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با تصریح براینکه کارآگاهان آگاهی و ماموران انتظامی با اقدامات پلیسی متوجه اجاره ویلا از سوی #سارقان در یکی از مناطق این شهرستان شدند، افزود: کارآگاهان  آگاهی و ماموران انتظامی  پس از رسیدن به محل اختفا سارقان با فرار آن ها مواجه شدند که پس از عملیات تعقیب و گریز و تیر اندازی خودرو سارقان را متوقف کرده و آن ها را دستگیر کردند. ▫️

وی با اشاره به اینکه یکی از متهمان که زن ۲۲ ساله بود در هنگام درگیری زخمی شده و به بیمارستان منتقل شد، خاطرنشان کرد: دو تن از متهم های ۲۱ ساله و ۲۳ ساله دیگر نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با یادآوری اینکه سارقان پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کردند، یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه این سارقان ۴۸۰ میلیون از پول های مسروقه کشف و ضبط شد.

به گزارش «لاهیجان»، در حال حاضر متهمان به اداره آگاهی تهران بزرگ منتقل شده اند و سردار ساجدی نیا تا دقایقی دیگر در این زمینه اطلاع رسانی خواهد کرد.

 

پایان پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads